בתערוכת ה ISE האמסטרדמית של שנת 2019 הוצגו לראשונה מסכי OLED שקופים, קירות  OLED ואפילו אותם מסכים נגללים אשר עושים שימוש בטכנולוגייה. זו היתה תצוגת תכלית של LG שראתה את העתיד וחתרה להשיג פתרון לאותם שואלים: "מתי נוכל לראות את טכנולוגיית ה OLED גם בשימוש מקצועי?" 

שנתיים עברו להן והמותג הקוריאני השיק מסך OLED PRO. יכולנו להציג specs אבל חשבנו שעדיף ראיון מקצועי עם רועי דרויאן, מנהל הפיתוח העסקי בתחום המסכים המקצועיים ב LG ישראל. מה זה בכלל OLED, מה זה OLED PRO ומה יוצא לנו – הצרכנים הביתיים והמקצועיים מכל זה?!

OLED הוא.... קסם

מדובר במסך שכל כולו פאנל אשר מואר על ידי הפיקסלים שמורכבים עליו. הארכיטקטורה הזו מאפשרת למסך להיות דק בצורה משמעותית, להשיג דיוק צבע גבוה וניגודיות אינסופית אמיתית היות והפיקסל כבוי כשהצבע השחור מוצג. 

על מנת להבין מה מיוחד ב-OLED PRO צריך הקדמה קצרה: שוק הסטרימינג המואץ מצוי בתחרות בין ענקיות, וזהו רק תחילתו של העידן שבו איכות התכנים חשובה אולם איכות הצגתם לא פחות. כלומר, על מנת להשיג צופים וויראליות, עלינו לייצר תוכן מעניין שגם מוגש בצורה איכותית. כן, אותם צילומים מרהיבים שהצבעים צועקים מתוכם ואת.ה רוצה את הרמה הזו כל הזמן. קצת מזכיר נסיעה אקראית על רכב פאר שממנו קשה לחזור ל SUV ממוצע. 

כדי להגיע לרמות הללו נדרשת יכולת המחשה של שרשרת הייצור המלאה של החומרים, החל מרגע הצילום, דרך חדר העריכה ועד ל'אריזתו' להזרמה. את כל יכולות הקדם עריכה והעריכה הכניסה LG לתוך מסך מקצועי אחד בגודל 65 אינץ'. החל ממספר חיבורים המאפשרים הצגת רזולוציה גבוהה, לכלי כיול צבע מתקדמים המאפשרים ביצוע שינויים בזמן אמת, ועד לשרשור למסכים נוספים ועוד תכונות רבות כפי שמציין דרויאן בראיון.

 

אז מה הסיבה שזה חשוב לנו כצרכנים?

ובכן, כאן נפנה אתכם לראיון שערכנו עם ג'ונמו בו נאמר כי כמות מסכי הפרימיום שנמכרו בשנה האחרונה גדלה בעשרות אחוזים, דבר אשר מעיד על עניין והתפתחות בצריכת תוכן איכותי. כלומר, הצרכנים קונים מסכים איכותיים במטרה להציג תכנים במקסימום רזולוציה, הארה ודיוק בצבעים. הדפוס הזה פוגש גם את השוק המקצועי שנהנה מפתרון מלא מבית LG עם השקת ה-OLED PRO. 

אתם מוזמנים לבקר באולם התצוגה הכפר סבאי של המפיצה הבלעדית, הרי היא קבוצת ח.י, ולהתרשם מהמהפכה ש LG מתכננת בתחום המסכים המקצועיים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG