בסביבה של חדר הניתוח שבו הזמן, הדיוק, והפשטות ביישום נמצאים תמיד במדידה קפדנית – טכנולוגיית HDBaseT נבחרה כפתרון תקשורת יעיל. טכנולוגיה בעולם שיש בו אפס מקום לטעויות

טכנולוגיית ה- HDBaseT משמשת כסטנדרט חיבוריות בעולם הווידיאו המקצועי בבתים, בתאגידים, באצטדיונים, באוניברסיטאות, מתחת למים, ובקרוב מאוד גם ברכבים הפרטיים. ומאפשרת שיפור האיכות, הפחתה של כמויות הכבלים, סדר בציוד ואינטגרציה קלה עם ממשקים אחרים.

טכנולוגיית HDBaseT: בהמלצת הרופא

HDBaseT  גם בחדרי הניתוח

היכולת של טכנולוגיית ה- HDBaseT היא להנגיש וידיאו ואודיו ברזולוציה סופר גבוהה של 4K באמצעות כבל אחד בלבד, יחד עם USB, אינטרנט, אותות בקרה ועד לכוח של 100 וואט. היכולות האלה מצביעות לעבר עולם חדש של אפשרויות בתחומים רבים.

סביבה מאתגרת במיוחד מבחינה דיגיטלית היא בתי חולים וחדרי ניתוח. במקומות כאלה יש מקום לאפס טעויות, להפרעות או לעיכובים בטכנולוגיה, שכן השהיה של אחד מהמכשירים עלולה לעלות בחיי אדם. הרופא המנתח נדרש לבצע ניתוחים בצורה מדויקת ביותר. הדבר נכון גם לגבי הציוד שבו הוא משתמש. הרופא צריך שתהיה לו גישה קלה ופשוטה לאמצעים הדיגיטליים שברשותו, אך עדיין צריך לדאוג שמערכות כאלו לא ייצרו כאוס בסביבת הניתוח.

טכנולוגיית HDBaseT נותנת מענה בדיוק על צורך זה. בזמן השהיה אפסי של שידור ותוכן ברזולוציה גבוהה מקבלים המנתחים צג עם תמונה איכותית ומדויקת ביותר תוך כדי סביבת התקנה נקייה וללא כבילה מורכבת.

טכנולוגיית HDBaseT: בהמלצת הרופא

כנס להצגת טכנולוגיות HDBaseT

בימים אלה, בין ה- 13 ועד ה- 16 בנובמבר, יציגו Alliance HDBaseT את הטכנולוגיה בכנס ה MEDICA conference & tradeshow שייערך בעיר דיסלדורף בגרמניה.
בכנס תשיק חברת NDS החברה ב HDBaseT Alliance פתרון חדש ואינטגרטיבי לחדרי ישיבות, ה- VIMA מבוסס על טכנולוגיית HDBaseT, ומשלב בתוכו גם את AJA’s RovoCam שהיא מצלמת אולטרה HD עם טכנולוגיית HDBaseT.

כמו כן, חברת SILORA שחברה בHDBaseT Alliance  תשיק את HDR 4K60 4:4:4 extender, שהוכרז כמוצר מנצח בתחרות InfoComm 2017. ערכות אלה מוטמעות בתוך התשתית של ה OR audio/visual על מנת לתמוך באיכות תמונות רפואיות איכותיות במיוחד עם רזולוציה של  4K 4:4:4.

כדי שהצגת תמונות רפואיות תהיה אפקטיבית חייבים פתרונות התקשורת להיטמע בצורה שתבטיח השהיה אפסית, איכות מושלמת, חיבורים פשוטים ויכולת אינטגרטיבית בין אמצעים שונים של תצוגה לבין השליטה.

טכנולוגיית HDBaseT: בהמלצת הרופא

מאחורי המהפכה הטכנולוגית שהחלה לכבוש את העולם, עומדת החברה הישראלית ולנס, יצרנית צ'יפים מהוד השרון, החברה היחידה בעולם המספקת פתרונות HDBaseT. הטכנולוגיה נתמכת על ידי ארגון תקינה שהקימה ולנס בשותפות עם חברות הענק ד ו- LG, ומטרתו לתקנן, לקדם ולהפיץ את טכנולוגית HDBaseT.  תוך זמן קצר הצטרפו לארגון מעל 190 חברות ברחבי העולם, ואפשר למצוא בשוק מאות מוצרים, כגון; מסכים, מקרנים, מטריצות, מתאמים ומגברים מכל היצרנים המובילים, דוגמת: Panasonic, Samsung, Epson, NEC, Pioneer, Hitachi והיד עוד נטויה. במהלך מהיר מהצפוי, נוצר סטנדרט חדש בשוק.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG