CS-700, מערכת שיתוף הקול והווידאו לחדרי התוועדות (תמונה: Yamaha)

 

יאמהה (Yamaha) הודיעה כי תציג ב-ISE 2019, שתפתח כזכור בתחילת החודש הבא באמסטרדם, פתרונות המתרכזים בתקשורת אחודה לשימוש בחדרי ישיבות ובפינות ומרחבי התוועדות אחרים ברחבי הארגון. קבוצת התקשורת האחודה של החברה תציגה את הפתרונות השונים שלה בהתאם לקטגוריות שימוש שונות, החל בתרחישי חדרי ישיבות גדולים ועד משרדים קטנים וביתיים וכן ארגונים בהם נהוג השימוש במרחב עבודה פתוח.

כך לדוגמה תוצג בדוכן של יאמהה המערכת CS-700 צמודת הקיר שלפי החברה פשוטה מאוד להתקנה בחדרי ישיבות והתוועדות קטנים וכוללת ארבעה אלמנטים של מיקרופונים מבית יאמהה ללכידה מושלמת של השיחה, וכן מצלמת HD עם עדשה רחבה כדי שניתן יהיה להבחין בבירור בכל המשתתפים בשיחה, לאורך כל התנהלותה. בנוסף זו מערכת אחודה המאפשרת חיבור קל של מחשבים ניידים באמצעות כבל USB פשוט.

החברה תציג בנוסף את YVC-1000 שהיא מערכת טלפוניה לשיחות ועידה המיועדת להתקנה במרחבי וחדרי ישיבות בינוניים עד גדולים, עם אפשרות לצימוד למערכות מיקרופונים נוספות. כמו כן היא מתכוונת להציג פתרון מלא עבור חדר ישיבות כולל רמקולי VXL1-16P עם חיבורי PoE עם תמיכה ב-Dante, חבילת מיקרופונים אלחוטיים והתחברות לפלטפורמת התקשורת האחודה הנבחרת בארגון.

תקשורת אחודה ניידת עם YVC-200 (תמונה: Yamaha)

 

כן תציג החברה את YVC-200 שהיא מערכת אודיו ניידת וקלה לשימוש המציעה קישוריות USB ובלוטות'. מדובר בהתקן אותו כל משתמש יכול לשאת איתו לכל פגישה בכל מקום, והוא ממנף את טכנולוגיית האודיו של יאמהה כדי לאפשר שיחות במקומות עבודה פתוחים, ובכל מקום אחר בו רוצים לקיים ישיבה. YVC-200 מציע, למרות גודלו הנוח ולמרות ניידותו, יכולות טכנולוגיות כמו ביטול הדהוד אוטומטי, זיהוי קולי להפעלה רק בעת הצורך, ויכולת להתמקד בדובר תוך עמעום עד השתקה של רעשי רקע.

"אודיו נקי וטבעי הוא דרישה בסיסית לקיום ישיבה פרודוקטיבית שמספקת את המשתתפים, אבל כעת הלקוחות דורשים את הגמישות לשיתוף מכל ובכל מקום, ולכן מנהלי טכנולוגיה ואינטגרטורים צריכים לספק פתרונות תקשורת אחודה שמתאימים לסביבות הללו", אמר פיליפ סטנלי, מנהל תקשורת אחודה לאזור EMEA ביאמהה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG