טוטאל אס.איי, אחת מיצרניות האנרגיה הגדולות בעולם, בחרה ליישם את הפתרונות של חברת נוטניקס, המובילה במחשוב היברידי וריבוי עננים (Multicloud). מדובר בפרויקט רחב היקף הכולל יישום מגוון פתרונות של נוטניקס ובכלל זה: תשתית Hyperconverged (HCI) של נוטניקס, פתרון הווירטואליזציה הארגוני AHV, פתרון שירותי הקבצים Files ופתרון התחנת עבודה כשירות כחלק מהפתרון של Xi Frame לעבודה מרחוק. מערך הפתרונות של נוטניקס יוצר סביבת IT מאוחדת התומכת בפעילות הגלובלית של החברה. 

אנדרו ברינדד, סגן נשיא ומנהל כללי של מכירות EMEA בחברת נוטניקס (תמונה - יח"צ)

בחירה הנשענת על מיקוד בחדשנות וקיימות

נוטניקס נבחרה על-ידי טוטאל מכיוון שפתרונות נוטניקס מספקים את האמינות והביצועים להם מצפים משתמשי טוטאל תוך שמירה על הגמישות הדרושה לחברה בתעשיית הנפט והגז המשתנה במהירות. בנוסף, נוטניקס נבחרה לתמוך במטרתה של טוטאל למזער באופן משמעותי את טביעת הרגל האקולוגית של מרכזי הנתונים כחלק מהמיזמים הסביבתיים שלה להפחתת פליטת גז חממה.

טוטאל אס.איי היא אחת מיצרניות האנרגיה הגדולות בעולם. טוטאל הוא תאגיד רב-לאומי צרפתי עם עסקים המשתרעים על כל שרשרת אספקת הנפט והגז, החל מחיפושי נפט גולמי וגז טבעי, ייצור חשמל, תחבורה, זיקוק, שיווק מוצרי נפט, סחר נפט גולמי ומוצרים בינלאומיים. כדי לשדרג את פעילותה הגלובלית והמבוזרת, טוטאל זקוקה לסביבת IT שתוכל לתמוך ב -7,000 היישומים הקיימים ברשותה ברחבי הארגון, ובכך לסייע בהגברת האמינות והגמישות של תשתית ה- IT שלה. טוטאל נזקקה גם לפתרון שיעזור לחדש את מרכז הנתונים שלהם ולספק פלטפורמה וניהול עקביים לכל אתרי החברה, ללא קשר לגודל של כל אתר.

בנוסף לייעול הפעילות ולהגדלת האמינות, פתרונות נוטניקס מסייעים לטוטאל לפרוס משאבים במהירות כדי לעמוד בצרכים הגוברים שלה. יכולות גדילה מהירות, כמו גם הפצת משאבים לפי הצורך, הן היבטים חשובים עבור טוטאל בנוף המשתנה וצרכי IT המתפתחים כל הזמן. פתרון Software-Defined Infrastructure של נוטניקס מאפשר גמישות זו, תוך מתן הגנה על נתונים ושדרוגי אבטחה בלחיצה כפתור אחת כדי לסייע בשמירה על אבטחתם ושלמותם של נתונים רגישים בתעשייה.

בשלוש השנים הבאות, טוטאל מתכננת להמשיך ולהגביר את סביבת נוטניקס כדי לאפשר אתרים ושירותים נוספים, ולייעל את העלויות באמצעות פתרונות נוטניקס יחד עם טכנולוגיות אחרות.

"עם למעלה מ -7,000 יישומים בארגון הגלובלי שלהם, טוטאל נזקקה לתשתית IT שתוכל לספק באופן עקבי ביצועים גבוהים ברחבי העולם", אמר אנדרו ברינדד, סגן נשיא ומנהל כללי של מכירות EMEA בחברת נוטניקס. "עם נוטניקס, לטוטאל יש את השקט התעשייתי והידיעה כי יש להם תשתית אמינה היכולה להתמקד במהירות הגדילה שלה בכדי לענות על הצרכים הגוברים של התעשייה."

"במהלך השנים האחרונות מרבית תשתיות ה- IT שלנו טופלו על ידי פתרונות נוטניקס הפועלים במספר אתרים של החברה בצפון אמריקה", אמר ג'וליום ברוקארד, יועץ תפעול בכיר בטוטאל. "11 הדאטה סנטרים הם 100 אחוז נוטניקס, ללא תשתית מקומית אחרת. הסטנדרטיזציה של נוטניקס אפשרה לנו להפחית באופן דרמטי את עלות הבעלות הכוללת (TCO) תוך שהיא מסייעת לנו לייעל את הפעילות העסקית שלנו."מגוון פתרונות נוטניקס מאפשרים לטוטאל להקל על ניהול המערכות ולהפוך פעולות לאוטומטיות, כולל את פעולות תחזוקת המערכות ולצמצם הוצאות. הפתרונות תורמים גם לאמינות והביצועים הדרושים לשמירה על המובילות העסקית של טוטאל בתחום ייצור האנרגיה המאתגר, היות שלכל אובדן שירותי IT עלול להביא להשלכות משמעותיות. עם נוטניקס המפעילה את תשתית ה- IT שלה בצפון אמריקה, טוטאל לא חוותה כל אובדן שירותים לשלוחותיה בשלוש השנים האחרונות.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG