אוניברסיטת אנג'לו שבסאן אנג'לו, טקסס, חוגגת כמעט מאה שנים להיווסדה, אך היא עדיין נמצאת בפיתוח מואץ: מלבד 10,000 סטודנטים חדשים בשנה, נבנים בה עדיין בניינים חדשים מסביב לקמפוס והיא פותחת תכניות לימודים חדשות כמו זו למהנדסים

תמונה- היטאצ'י

על מנת לעמוד בקצב הצמיחה הגבוה, הטכנאים באוניברסיטה והסטודנטים הנלווים אליהם נעזרים בתכנית OneVision של היט'אצי. באמצעות התכנית הייחודית הם יכולים לרכוש ציוד חדש או לשדרג ציוד קיים ולבצע עבודות תחזוקה ביתר קלות.

חדר לימודים ממוצע באוניברסיטה כולל מקרן של היטאצ'י המתאים לתנאי התאורה בחדר (CP-WX5505 או CP-WX4022WN), כלי בקרה של Extron ומחשב אישי סטטי אליו אפשר לחבר טאבלט או מחשב נייד. את המקרנים של היטאצ'י ניתן למקם בפינות וצדדים שונים באופן שבו הם לא תלויים אחד בשני, וכך לקבל שליטה מקסימלית בזווית ההקרנה. 

במסגרת התוכנית, האוניברסיטה יכולה להחליף את כל הציוד או את חלקו במחזורים של ארבע שנים. מלבד זאת, התכנית מאפשרת לקבל מחירים מיוחדים, חבילות שונות ואפילו ציוד בחינם בהזמנת מספר יחידות, שירות משופר, גישה ישירה למומחים של היטאצ'י, חמש שנים אחרונות למקרנים ושנת אחריות נוספת לנורות.

כרגע התכנית פועלת בארה"ב וניתן להירשם אליה דרך האתר הרשמי של היטאצ'י ארה"ב

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG