בתוכנית: סמינרים מקצועיים וסדנאות תרגול מעשי בשישה מסלולי לימוד, ושלב הגמר בתחרות הבדיקות הישראלית השנתית

זיו מנדל - קרדיט תמונה סאם יעקובסון

כנס הפיתוח והבדיקות השנתי של ישראל, DevGeekWeek 2021, יתקיים השנה בפעם השמינית ברציפות על ידי ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס. האירוע, שהינו הכנס המוביל והגדול בישראל בתחום, יתפרס על פני שמונה ימים בין 20 ביוני ו-29 ביוני 2021 ויכלול עשרות סמינרים מקצועיים במסגרת שישה מסלולי לימוד בתחומי קוד, דאטה, סייבר, DevOps, ניהול ובדיקות. הכנס יתקיים במלון דניאל, מרשת מלונות טמרס, וההשתתפות בו תתאפשר גם בצורה מקוונת. 

הסמינרים המקצועיים בכנס עוסקים בטכנולוגיה של ימינו ובטכנולוגיות העתיד של תעשיית ההייטק ומיועדים לאנשים מהתעשייה המעוניינים להמשיך להתמקצע בתחומם. הכנס יאפשר למשתתפים ללמוד ולקבל כלים מעשיים והבנה מעמיקה יותר של הטכנולוגיות, לצד חשיפה לכלי עבודה עתידיים, טכנולוגיות מתקדמות ודיון במתודולוגיות עבודה ופתרונות פופולריים. במסגרת הכנס יתקיימו למעלה מ-80 סמינרים מקצועיים בני יום שלם. 

מסלולי הלימוד בכנס כוללים: מסלול קוד המיועד למפתחים ומתייחס לשפות פיתוח בקוד פתוח, פיתוח Fullstack ומעבר לסביבת ענן ו-Microservices; מסלול Data המיועד לאנליסטים, מדעני נתונים (Data scientists) ומנהלי מסדי נתונים (DBA) אשר יעסוק במתודולוגיות ופלטפורמות לניהול נתונים; מסלול DevOps אשר יתמקד באוטומציה של פלטפורמות ויתייחס לשיטות עבודה מומלצות, כלים ופתרונות פופולריים. מסלול סייבר אשר ידון בסוגיות אבטחת מידע שונות. בנוסף, מסלול ניהול אשר ידון בהשפעות טכנולוגיות על תהליכי קבלת החלטות ואסטרטגיה לטווח הארוך. המסלול כולל גם סמינרים של מיומנויות ניהול רכות עבור מנהלים וראשי צוותים. 

לצד לסמינרים המקצועיים, במסגרת הכנס ייערך שלב הגמר בתחרות הבדיקות של ישראל (ISTC) זאת השנה החמישית ברציפות. תחרות הבדיקות הישראלית נערכת על ידי ITCB- העמותה הישראלית להסמכת בודקים, בשיתוף עם מכללת ג'ון ברייס ומנוהלת על ידי ניצן גולדנברג, במטרה להכתיר את אלופי הבדיקות של ישראל. השנה העפילו לשלב הגמר שבעה צוותים אשר יידרשו לבדוק מוצר במסגרת זמן מוגבלת, כאשר הזוכים יוכרזו באירוע הענקת פרסים במסגרת שבוע ה-DevGeekWeek. 

בסיום הכנס יתקיימו שלושה  ימים של "After Event Workshops" – סדנאות תרגול מעשיות המאפשרות למשתתפים ליישם את הטכנולוגיה והידע התיאורטי בצורה מעשית. סדנאות התרגול מיועדות בעיקר עבור המשתתפים במסלולי הקוד, הדאטה וה-DevOps וייערכו בין התאריכים 27-29 ביוני 2021 במכללת ג'ון ברייס הדרכה. 

זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס גלובל: "גם השנה, כמו בכל שנה, אנחנו פועלים להרחיב את הידע המקצועי של אנשי תעשיית ההייטק בתחומי הליבה של התעשייה. תכני הסמינרים, כמו גם המרצים, נבחרו בעיון רב תחת תנאים קפדניים, זאת במטרה לספק למשתתפים את הידע המקצועי והמעודכן ביותר בשוק. אני סבור כי ההשתתפות בכנס תעשיר את המשתתפים ותאפשר להם לקבל ידע מקצועי, כלים ושיטות עבודה אשר בוודאי יסייעו להם בתפקידיהם השונים".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG