אנקר משיקה מגוון אוזניות אלחוטיות של מותג הסאונד Soundcore של החברה, כולל אוזניות True Wireless ואוזניות קשת יוקרתיות. בנוסף, החברה משיקה רכזת חיבורים ייעודית למחשבים ניידים עם חיבור USB TYPE-C

חברת Anker Innovations, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור, טיולים ומוצרים לבית החכם, משיקה מוצרים חדשים בקטגוריית מוצרי הסאונד של המותג Soundcore של החברה ובקטגוריית הציוד ההיקפי החדשני לעמדות עבודה ומחשבים.

המוצרים החדשים אשר הושקו בישראל:

אוזניות אלחוטיות Anker Soundcore Life Dot 2 NC True Wireless ANC – אוזניות ה-True Wireless הקומפקטיות כוללות לראשונה תמיכה בביטול רעשים Multimode Hybrid ANC, המבודדות אתכם מרעשי החוץ והרקע ומעניקות לכם חווית האזנה איכותית. הדרייבר בגודל 11 מ"מ מספק איכות סאונד מעולה וכוללת הדגשת באס מובחנת, כאשר ניתן לשלוט על האקולייזר בעזרת אפליקציית Soundcore הזמינה למערכות אנדרואיד ו-iOS. ארבעה מיקרופונים אשר מבודדים ומסננים רעשים מאפשרים ניהול שיחות בקלות ובפשטות, כאשר המאזין בצד השני יוכל לשמוע אתכם בצורה ברורה וחזקה. לאוזניות 7 שעות חיי סוללה ועוד 4 מחזורי טעינה באמצעות המארז, מה שמאפשר לכם להאזין במשך שעות ארוכות למוזיקה, פודקאסטים ועוד. טעינה מהירה של 10 דקות מספקת זמן נגינה של 90 דקות. טעינה מלאה של האוזניות והמארז מאפשרת עד 35 שעות האזנה. האוזניות תומכות ב-5.0 Bluetooth, עמידות בפני נתזי מים בתקן IPX5 ומצוידות בכנפי AirWings לנוחות מירבית בתוך חלל האוזן ולמניעת נפילות. מחיר מומלץ לצרכן: 499 ש"ח.

אוזניות אלחוטיות Anker Soundcore Spirit X2 True Wireless – אוזניות True Wireless בעלות תקן עמידות למים הגבוה ביותר בשוק – IP68, כולל עמידות בפני אבק, חול ומים עד לעומק של מטר למשך חצי שעה. טכנולוגיית SweatGuard של האוזניות כוללת עיצוב וציפוי ננו-הידרופובי העמיד בפני זיעה והודות למבנה בצורת "צוללת", ה- Spirit X2יעמדו לצדכם בכל אימון או פעילות ספורטיבית. עם דרייבר גדול במיוחד של 12 מ"מ וטכנולוגיית BassTurbo, האוזניות מספקות סאונד חסר פשרות, המאפשר ליהנות מאיכות שמע משובחת גם בשעת מאמץ, הכוללת הדגשת באס וטווח צלילים רחב במיוחד. התופסנים המיוחדים לאוזניים ועיצוב ה-Extra-flex החדשני שומרים על האוזניות בצורה יציבה באוזניים שלכם מבלי ליפול. האוזניות בעלות מיקרופונים עם ביטול רעשים cVc 8.0 המאפשרים לבצע שיחות בצורה נוחה וברורה. לאוזניות חיי סוללה של עד 9 שעות, כאשר מארז הטעינה מספק חיי סוללה של עד 36 שעות. מחיר מומלץ לצרכן: 549 ש"ח.

Anker Soundcore Spirit X2 True Wireless 2

אוזניות קשת אלחוטיות Anker Soundcore Life Tune – אוזניות קשת מרופדות בעור סינטטי עם שילוב של איכות בנייה המעניקות חווית שמע איכותית בכל מצב ובכל זמן. בעזרת ביטול רעשים אקטיבי Multi Mode, סאונד בחתימת Hi-Res ודרייברים בגודל 50 מ"מ, תגלו צלילים וכלים חדשים בשירים האהובים עליכם. מנגנון ביטול הרעשים נשלט על ידי כפתור בכוסות האוזניות או דרך אפליקציית Soundcore הזמינה למערכות אנדרואיד ו-iOS, כאשר ניתן לבחור בין כמה מצבי ביטול רעשים: מצב 'תחבורה' המפחית רעשי מנוע ומכונות; מצב 'חוץ' המפחית רעשי רוח וסביבה; ומצב 'בית' המפחית את קולות האנשים והרחשים השונים בסביבת המשרד או הבית. מצב 'שקיפות' מאפשר ליהנות מביטול רעשים חלקי ובעזרתו ניתן לשמוע את הדיילת, את הכרוז או השותף לנסיעה כדי לא לפספס שום דבר. ניתן לבצע צימוד מהיר ופשוט לאוזניות בעזרת NFC ולהטעין אותן במהירות שיא – 5 דקות טעינה יספקו עד ל-4 שעות נגינה. חיי הסוללה מספקים עד 40 שעות נגינה במצב ביטול רעשים פעיל ועד ל-60 שעות במצב רגיל. תוכלו לחבר את ה-Life Tune למחשב או למכשירים אחרים וכלי נגינה בעזרת כבל 3.5 מ"מ המצורף לערכה. עם משקל של 260 גרם, אוזניות הקשת הללו הן מהקלות שיש בשוק והן לא יכבידו על הראש והאוזניים גם אחרי שעות ארוכות של האזנה. כוסות האוזניות מתקפלות ומסתובבות, כך שתוכלו להניח אותן על הצוואר בנוחות. מחיר מומלץ לצרכן: 549 ש"ח. 

Anker Soundcore Life Tune 1

רכזת חיבורים Anker 60W 7 in 1 USB C HUB – המחשבים הניידים הופכים לדקים וקלים יותר, אך בדרך מאבדים את החיבורים החשובים לנו, כמו USB-A, כניסת HDMI למקרן או למסך, חיבור קווי לרשת תקשורת מאובטחת ומהירה ועוד. בין אם אתם משתמשים ב-MacBook Pro (החל משנת 2015) ו-Air (החל משנת 2018), כרומבוק, פיקסלבוק או דגמי XPS של חברת Dell, רכזת החיבורים זקוקה לכניסת TYPE-C אחת בלבד במחשב שלכם, דרכה היא מאפשרת חיבור של עד 7 כבלים ואביזרים שונים. יציאת ה-HDMI תומכת ברזולוציה של עד K4 ובעזרת חיבור USB-C ניתן להטעין את המחשב שלכם במהירות הודות לטכנולוגיית PowerDelivery של עד 60W. שתי יציאות USB 3.0 מסוג A מאפשרות חיבור של ציוד היקפי, כבלים ומוצרים אחרים, כולל דיסקים קשיחים ועוד. כניסת כרטיס זיכרון מסוג SD/microSD מאפשרת פריקה של תמונות וסרטונים שצולמו במצלמה וחיבור RJ-45 מעניק חיבור קווי מאובטח ויציב לרשת (1 Gbps Ethernet). מחיר מומלץ לצרכן: 279 ש"ח. ניתן להשיג בבאג.

Anker 60W 7 in 1 USB C HUB

זמינות

מוצרי החברה זמינים בפריסה ארצית באמצעות המפיץ Future Cell ברשתות פלאפון, KSP, icell, א.ל.מ, iDigital ו-iStore. בנוסף, המוצרים זמינים ברשתות הפרטיות אי אר סלולר, Mobi Cell, 360 עולם של חדשנות, Touch, מחסן הסלולר, Yo Yo Digital, GoMobile ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ. כל המוצרים מגיעים עם 18 חודשי אחריות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG