DSE – הכנס הגדול של שוק השילוט הדיגיטלי, גרסת השנה שעברה (תמונה: DSE)

 

DSE (ר"ת של Digital Signage Expo), התערוכה והכנס המרכזיים של עולם השילוט הדיגיטלי והתצוגות האינטראקטיביות, ייערך השנה בסוף מרץ באולם הכנסים המרכזי של לאס וגאס. כמו בכל שנה זה יהיה אירוע בינלאומי מקיף שמוקדש להצגת פתרונות שילוט דיגיטלי על כל רבדיו, מתוכנה ועד התצוגה עצמה, עם כיסוי מלא של מגזרי השוק מהתחום הקמעונאי ועד הבידורי.

בכנס, שבין נותנות החסות שלו אפשר למצוא את רוב השחקניות המובילות בשוק כמו סמסונג (Samsung), ברייט-סיין (BrightSign), סוני (Sony) ועוד, אמורים המשתתפים לפגוש כ-250 דוכנים ויותר של ספקי שירות, יצירת תכנים ופתרונות תצוגה. כן אמורות החברות השונות להציע כ-75 כיתות הדרכה, לימוד ופנלים מקצועיים וזאת לצד נאומי מפתח והכרזות חשובות שאמורות להישמע מעל הבמה המרכזית של הכנס. בנוסף, ביום הראשון של הכנס, ייערך סיור שיעבור בנקודות מפתח בלאס וגאס בהם יוצגו פתרונות שילוט דיגיטלי המביאים לידי ביטוי מגמות חדשות בתחום.

המארגנים של DSE 2019, יחד פדרציית השילוט הדיגיטלי (DSF), מעריכים שכמות המבקרים המקצועיים שתשתתף בכנס תהיה גדולה מ-4,000 אנשים, מה שאמור להוות שיא חדש.

הכנס יתחיל ב-26 במרץ ויימשך עד ה-29 בחודש, בעוד שהתערוכה עצמה תימשך יומיים ב-27 וב-28 בחודש, במקביל לכנס. את הפרטים המלאים, כולל אפשרויות רישום, אפשר למצוא באתר הייעודי של הכנס.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG