תערוכת ISE 2020 תיערך בפברואר הקרוב בפעם האחרונה באמסטרדם, וכמו בכל שנה צופים ב-AVIXA ליותר שטחים של יצרניות שיציגו פתרונות וחידושים בתחום ה-AV ואף לשבירת שיא נוסף של מבקרים.

כמו בכל שנה ייערכו במקביל לכינוס המרכזי מס' ימים מקצועיים וייעודיים יותר, והשנה AVIXA תוביל כנס מיוחד בו ייבחן השילוב של עולם ה-proAV בחינוך הגבוה. המטרה העיקרית של הכנס, ששמו המלא והמדויק הוא AVIXA Higher Education AV Conference, היא לבחון היבטים שונים של טכנולוגיות proAV המיועדות לורטיקל זה ועל הדרך בה הן יכולות להשפיע על החוויה, מצד המרצים ומצד הסטודנטים, ולאו דווקא כאחד – עד כמה הן חשובות ליצירת סביבת לימודים מושכת, אך גם מחייבת, ועד כמה הן יכולות להשפיע על החוויות של אנשים רבים ושונים בכל נקודת זמן נתונה.

בין הנושאים שיעמדו על הפרק ניתן יהיה למשל למצוא דיון על השימוש באקדמיה ההולוגרפית: סדנת עיצוב ספקולטיבית ללימוד עתידי. כן ידונו על הבמה בכלים המשתמשים לתכנון סביבות לימוד אינטראקטיביות, ההשפעה של השימוש ב-AV על קבוצות לימוד שונות, כולל חינוך גבוה לאנשים בעלי מוגבלות ועבור לימוד מרחוק, ועוד.

את התוכן עבור הכנס מרכזת היו"ר גיל פרל, מנהלת קבוצת הלימוד וההוראה עבור בעלי העניין באוניברסיטת מערכות המידע האירופאית (EUNIS), שהיא אחת השותפות של AVIXA בפעילות זו. המומחיות של פרל כוללת תחומים כמו לימוד מונחה טכנולוגיה, תכנון ובניית תוכניות לימוד, הערכה ומשוב על תכנון מרחבי לימוד וכן תכנון אסטרטגי וניהול פרויקטים.

הכנס ייערך ב-11 בפברואר ומספר המקומות מוגבל.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG