המקרן הראשון שמערכת הקירור שלו מבוססת על נוזל (תמונה: Panasonic)

 

פנסוניק (Panasonic) הודיעה כי היא תשווק בפועל במהלך החודש את מקרני PT-MZ16K מתוצרתה, אותם היא מייעדת לשוק העסקי והחינוכי. הדבר המעניין ביותר במשפחת המקרנים החדשה הוא כנראה מערכת הקירור שלהם שהיא הראשונה בעולם, בשוק המקרנים, המבוססת על טכנולוגיית קירור נוזלי כדי להבטיח תפעול אמין רציף וגם כדי להבטיח שקט בזמן ההקרנה, שלפי החברה במצב הרגיל של MZ16K עוצמת הרעש מגיעה ל-38dB בלבד.

שלושת המקרנים, PT-MZ16K יחד עם PT-MZ13K ו-PT-MZ10K, מציעים רזולוציות WUXGA עם מערכת הקרנה המבוססת על 3LCD Solid Shine בעלת טווחי בהירות שנעים בין 10,000 ועד 16,000 לומנס. החברה מבטיחה שלכל אורך תפקוד מקורות האור מובטחת חוויית צפייה אחידה וגבוהה עם חידושים הכוללים שימוש בפאנל LCD בגודל 1 אינץ', פלטפורמה חדשה וכן עדשה בעיצוב חדש. בנוסף, מסנן האבק לשימוש במצב ה-ECO יכול להחזיק עד 20,000 שעות עבודה ואף ניתן לשטיפה באמצעות מים.

המקרנים החדשים יכולים לקבל תכני 4K בקצב של 60 הרץ באמצעות חיבור Digital Link או HDMI והם מגיעים עם שלט רחוק לשליטה מהירה וקלה בהגדרות התצוגה וכן במבוא הקלט.

"משפחת ה PT-MZ16K רותמת את כל המומחיות של פנסוניק בחדשנות, תכנון והנדסה כדי לספק את מקרני ה-LCD החזקים והשקטים ביותר בתחום המיועדים לעסקים ולחינוך. בין אם הם מופעלים באולם הרצאות או בחדרי פגישות עסקיים, הלקוחות יכולים ליהנות מאיכות צפייה פורצת דרך בטווח חדש זה", אמר הרמוט קולסה, מנהל שיווק בתחום העסקי באירופה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG