מתכוונים לבקר באולימפיאדת החורף בדרום קוריאה? מהיום לא תצטרכו להוציא את הידיים מהכפפות. בזכות פיתוח חדשני של חברת האשראי ויזה, שמבוסס על טכנולוגיית NFC יהיה אפשר לשלם על כל פעילות, מוצר או אטרקציה רק בהינף יד

הכפפות של חברת האשראי ויזה נראות בדיוק כמו שנראית כל כפפה אחרת – כפפות צמר שחורות, שעליהן מתנוסס לוגו החברה. אלא שהכפפות מצוידות בטכנולוגיית מבוססת קרבה ה  NFC(Near Field Communication), ומאפשרות נגישות מלאה של הצופים לחשבון אשראי ייעודי ללא צורך לשאת כרטיס אשראי, או להיכנס לאפליקציה בטלפון הנייד לצורך ביצוע תשלום מרחוק.
הפעולות באשראי מתאפשרות באמצעות תנועת יד בלבד, שכמובן מונחת עליה הכפפה של VISA.
לצורכי אבטחה הפעולות בכרטיס אשראי Pre paid, משויכת למסגרת חשבון ייעודית, מוגבלת בסכום ומופרדת מחשבון הבנק האישי.

כפפות NFC

הכפפות יוצאות לשוק בתזמון מושלם ממש לפני משחקי אולימפיאדת החורף שיערכו בחודש פברואר 2018 בעיר פיונגצ'אנג בדרום קוריאה. הכפפה הוגדרה כאמצעי תשלום אל-חוטי, ומאפשרת באמצעות לחיצת יד או תנועה יצירת תקשורת לתשלום באמצעות המטבע המקומי, הדרום קוריאני.
לתפעול התקשורת רישתה חברת ויזה את המתחם באלפי נקודת עיגון אל-חוטיות, אשרו יקלטו גם מטווח רחוק את פרטי כרטיס האשראי של הצופה בקהל.
העיקרון שעליו מבוסס פיתוח הכפפות נעשה על גבי פלטפורמה קיימת ומוכרת מעולם הסלולר לתקשורת אל-חוטית דו כיוונית להעברת נתונים וקבצים בין שני התקנים.

טכנולוגיה במבחן

ויזה מממשת הזדמנות פז שבה היא זוכה בזמן קצר לחשיפה נרחבת של היישום החדש לקהל מבקרים עצום ולתקשורת.
כמובן שעיניים ביקורתיות רבות מופנות כעת לעברה של החברה, ולבחינה כיצד תעמוד הטכנולוגיה בעומס הכבד, בזמן קצר ובאזור פעילות אחד שבו יידרשו בקשות לתשלום, התאמתן לחשבון הנכון, והאם יהיה אפשרי לקבל זיכוי בפועל במקרה שחלה טעות בחיוב.
ואם אכן תירשם הצלחה, לא ירחק גם היום שבו נוכל לשלם בהנעת כפפה על תדלוק הרכב בחורף, והתשלום מרחוק על מוצרים יהפוך למשימה נוחה ופשוטה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG