בפסטיבל המוזיקה הגדול NOS Alive שנערך בפורטוגל הותקנו לוחות דיגיטליים לצורך מתן שירותי מידע למבקרים. אבל הגימיק הגדול היה אפשרות לצלם באמצעותם תמונות סלפי ולשתף מיד ברשתות החברתיות

אין ספק שבשנים האחרונות טכנולוגיית צילום הסלפי שברה שיאים והיא שימושית יותר מצילום במצלמה האחורית והמקורית. בעבר על מנת להצטלם התבקשו עוברי אורח להתפנות לצילום קבוצתי או שאחד מחברי הקבוצה ויתר על זכותו להופיע בתמונה לטובת הצילום. אלא שבשנים האחרונות המוקד של התמונות שינה כיוון – מהעולם שבחוץ אל העצמי. היום מעדיפים אנשים לעמוד במרכז הפריים על פני נוכחות הנוף שמסביב תוך שהם שולטים בזווית הצילום, בתאורה, ובקומפוזיציה.

עולם הסלפי מסקרן מפתחים רבים, ולאחרונה עלתה על הפרק אפשרות מחודשת: צילום סלפי מבלי שיהיה צורך למתוח יד ולהחזיק את הסמרטפון.

מכונת הסלפי שמצלמת ומשתפת ברשתות החברתיות

חברת Oemkiosks  &Partteam  יצרה, הפיקה והתקינה לוחות דיגיטליים לשימוש הקהל הרב שהגיע לפסטיבל המוזיקה NOS Alive, שהתקיים בפורטוגל. הלוחות הדיגיטליים שימשו כפלטפורמה ייחודית של שירות לקהל המבקרים, כמו; להתמצא במתחם האירוע הענק, לקבל מידע על לוח הזמנים של ההופעות ומידע על מועדי תחבורה ציבורית. אך אחת התכונות המעניינות בלוחות הדיגיטליים הוא שהאורחים יכולים לצלם את עצמם בתמונות סלפי או וידיאו, ולשתף אותן ברשתות החברתיות שלהם ישירות מהלוחות.

הלוחות כוללים צגים של מגע, מצלמות ברזולוציה גבוהה, מערכות בקרה, אוורור ואבטחה.
הצילום והשיתוף נעשה באמצעות תוכנת YSnapshot, אשר הוטמעה במערכת. התוכנה מאפשרת לקהל ליצור תמונות בממדים ובאפקטים שונים.

נתוני השימוש בלוחות מימי הפסטיבל מציגים שיותר מ- 50,000 אנשים השתמשו במתקן לצורך כלשהו. כ- 10,000 מבקרים השתמשו במתקן לצורך התמצאות במקום, ויותר מ 6,000 תמונות סלפי צולמו ושותפו ברשתות החברתיות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG