המדפסת התלת ממדית הצבעונית הראשונה של חברת Mimaki היפנית, מסוגלת להדפיס חפצים בכ 10 מיליון צבעים שונים.

לשוק הדפסת תלת-המימד הרותח, אשר מביא בשורות כמעט מדי חודש עברה חברת Mimaki היפנית אשר עסקה בעבר בהדפסות הרגילות, בדיוק כפי שעשתה חברת HP לפניה. החברה הציגה לאחרונה את מדפסת התלת מימד החדשה שלה- ה  3DUJ-553 אשר יכולה לעבד חפצים מחומר אקריליק בעזרת שימוש בטכנולוגיית UV-LED וכל זה ב 10 מיליון צבעים.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=154&v=DSrGXSI3FhI

החברה הצהירה על כך שהיא השתמשה בטכנולוגיית ההזרקה של מדפסות ה 2D שלהן, כתשתית להקמת הטכנולוגיה מרובת הצבעים. המדפסת משתמשת בכל צבעי היסוד לצד חומרי עזר נוספים אשר מאפשרים יצירה של גוונים והצללות ייחודיות.

המדפסת פועלת על בסיס דיו UV, ומורכבת מ 8 צילינדרים. היא מעבירה את אור ה UV מעל כל שכבה לפי רצף ייחודי. מפרט יכולות מרשים מאפשר למפעיל ב 3DUJ-553 לבחור בין 3 אופציות של מהירות: מהירות גבוהה, מהירות נורמלית, ו HD. בבחירת מהירות גבוהה, המדפסת מסוגלת להדפיס חפץ של 600 * 300 * 600 מ"מ ב 14 שעות. נזמע הרבה למי שלא מכיר את עולם ההדפסה התלת מימדי.

בכירים בחברה הצהירו  שהמוצר יעיל במיוחד לתעשיית השילוט, הגרפיקה, והפקה של מוצרים תעשייתיים, בניית מודלים וכו'. למרות שהמוצר חדש, חברת Mimaki כבר מציגה אותו בתערוכות והוא מהווה תוספת נחמדה לשוק ההדפסות.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG