חברת WeLens שברה שיא במספר האנשים המשתתפים בהקרנה אלחוטית ומסונכרנת אל תוך מערכת VR אחת אשר מציגה מוקד וירטואלי אחד.

הסטארט-אפ הטכנולוגי אפשר ל 425 צופים, לצפות בסרט שנקרא  Under the Canopy, באירוע בין לאומי. הסרט אשר בוים על ידי פטריק מיגן, העביר את הצופים לתוך יערות האמזון.

החברה הוקמה בשנת 2016 עם חזון להפוך את טכנולוגיית המציאות הוירטואלית לשימושית יותר לקהל הרחב. ההקרנה היוותה צעד חשוב בכיוון הנכון. הקרנות דומות, כמו זו של מארק צוקרברג בשנת 2015, הצריכה חיבור נפרד לכל מתקן ראש.

ההקרנה האלחוטית הגדולה של סרט במציאות וירטואלית

תוכן קבוצתי ללא כבלים 

ערכת ה VR של החברה, פותחה במיוחד על מנת לספק את האפשרות של תוכן שיתופי למספר משתתפים בחוויה. התוכן נבדק עוד בשלבים שלפני ההקרנה, על מנת שהמפיקים לא יצטרכו לנהל ולטפל במאות משתתפים בו זמנית.

החברה משתפת בבלוג: "בשנתיים האחרונות שבהן אנו מציעים את ערכת ה VR שלנו, אנו עדים לשינוי בדפוסי השימוש של לקוחותינו ב VR. בהתחלה, זה היה רק ניסוי ואירוע חד פעמי, אך במהרה, השימוש נהיה יותר ויותר נפוץ בחברות ותאגידים לאחר שהבינו שאינטגרציה עם הסיפור, משנה את החוויה ומשפרת באופן משמעותי את העברת המסרים".

בנוסף, החברה השיקה את המוצר LensPass, בו כבר נעשה שימוש בהקרנות משותפות ברחבי העולם.

"חברת WeLens פיתחה את הטכנולוגיה האלחוטית החדישה ביותר על מנת לסנכרן קהל לתוך חוויה וירטואלית אחת בעזרת תוכנת השליטה LensPass, מה שלוקח את כל החוויה כמה שלבים קדימה", אומר ג'יימס לוי, מייסד ומנכ"ל חברתWeLens.

"בעזרת LensPass, ניתן לבצע בקרה על כמה מכשירים מחוברים בו זמנית ומה הסטטוס שלהם מבחינת מצב הסוללה והטמפרטורה, וכל זה לא רק על ערכה אחת או שתיים, אלא על מאות של ערכות בו זמנית".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG