Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום רביעי, דצמבר 3
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית להפוך שילוט דיגיטלי וקיוסקים של מידע למקור הכנסה לפי אינטל
    חדשות

    להפוך שילוט דיגיטלי וקיוסקים של מידע למקור הכנסה לפי אינטל

    צבי קצבורגBy צבי קצבורג14 במאי 2019אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    שילוט דיגיטלי מודרני עם אינטל (תמונה: Intel)

     

    החנויות הפיזיות נאלצות להתמודד עם הצורך להבין את הלקוחות, לחזק את המותגים שהן משווקות, לשפר את היעילות, וכן להגדיל ריווחיות כל העת, כשבמקביל הן מחפשות את הדרך להוריד את ההוצאות. אחד הכלים שעוזרים להתמודד עם כל המטרות הללו יחדיו הוא השילוט הדיגיטלי.

    לטענתו של חוזה אוואלוס, ראש קבוצת עסקי הקמעונאות והשילוט הדיגיטלי העולמית באינטל (Intel) במאמר שהועלה לאתר של העיתון הכלכלי פורבס (Forbes), השלטים החכמים והקיוסקים האינטראקטיביים מציעים לחברות את היכולת ללכוד נתוני לקוחות בזמן אמת, ובהתאם לנתוני ההעדפות האישיות שלהם, להציע המלצות מותאמות בצורה מיטבית.

    "האימוץ של טכנולוגיה חדשנית צפוי להקטין את העלויות ובאותו הזמן להגדיל את המכירות בנקודות המכירה ואת שביעות הרצון של הלקוחות. במקרה של תעשיית המזון המהיר, לדוגמא, הקיוסקים האינטראקטיביים מגדילים את סכום המכירה הממוצעת בכל עסקה. האפשרות לאסוף מידע בזמן אמת מקל על כל דבר החל משיווק מוכוון ועד לקבלת החלטות מודעות יותר כדי לספק חוויות לקוח טובות יותר ורווחיות גבוהה יותר", טוען אוואלוס.

    הוא הוסיף כי שילוט דיגיטלי משמש כיום מפרסמים כדי להעביר הודעות בהתאמה אישית כדי לכוון מגזרים דמוגרפיים שונים – לדוגמה נקודת שילוט שמציגה מוצר או פתרון תוך שהיא מזהה האם מדובר בגבר בן 55 או אישה בת 25, וזה רק קצהו של הזיהוי המתבקש אשר עושה שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים ובבינה מלאכותית. עולם השילוט הדיגיטלי חייב להיות גמיש באופן מרבי על מנת לנתח באופן קבוע את רצפת המכירות אשר מפוזרת בין מפתן החנות, חלון התצוגה ואף שלבי הביקור בתוך החנות עצמה, כאשר המטרה היא להגדיל את אחוז ההמרה. עם זאת, המידע הנאסף בידי מערכות השילוט הדיגיטלי אנונימי לחלוטין והוא מאפשר ניתוח פעילות ברמת הקבוצה הדמוגרפית ולא מול הפרט.

    "האפשרות לחבר את הנקודות בין פרסום לתוצאה חיוני מאוד לחברות המשקיעות בקיוסקים ובשילוט דיגיטלי. מכיוון שמפרסמים מצליחים להבין טוב יותר כיצד השלטים הדיגיטליים מספקים החזר להוצאה, הדבר יאפשר להם להשתמש בטכנולוגיה הזו טוב יותר במטרה להתאים ללקוחות חוויות קנייה אישיות יותר וכתוצאה מכך לשפר את השורה התחתונה", הוסיף אוואלוס

    לסיום הציג אוואלוס את ה Smart Display Moudle של אינטל. לדבריו נגן מדיה זה מציע פתרון בר התאמה שממוטב לשימוש בשילוט דיגיטלי, קיוסקים ומערכות של נקודות מכירה, ומציע מגוון רחב של מעבדים עבור עוצמות מחשוב שונות, ויכול לטפל בכל עומסי העבודה הנדרשים כדי לתפעל את ההתקנים הללו.

    Digital Signage שילוט דיגיטלי
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleמתגי גיגה-ביט חדשים לשוק ה-proAV יוצגו בידי לוקסול ב-InfoComm 2019
    Next Article גם מכללת חמדת הדרום בחרה קרמר
    צבי קצבורג

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Philips  משיקה את-  Evnia 25M2N5200U מסך חדש לגיימינג תחרותי

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.