18 חיבורים כש-16 מהם תומכים ב-POE במתג הגיגה-ביט החדש AMS-1816P (תמונה: Luxul)

 

לוקסול (Luxul) הכריזה כי תציג בתערוכת InfoComm 2019 שתערך בחודש הבא שני מתגים חדשים לשימוש בשוק ה-proAV, עם תשומת לב בעיקר באינטגרטורים הפועלים בשוק הזה. המתגים החדשים, AMS-1816P ו-XMS-1208P הם מתגי גיגה-ביט מנוהלים והם מביאים את התכונות החדשות שהציגה לוקסול בעדכון הקושחה שהשיקה בנובמבר האחרון: PoE Auto-Recovery המאפשר הפעלה מחדש מרחוק באופן אוטומטי של התקן PoE שמשום מה מפסיק לעבוד, ו-PoE Power Scheduling שמאפשר הפעלה וכיבוי אוטומטי של התקני PoE המחוברים לרשת לפי לוחות זמנים מוגדרים.

AMS-1816P תומך בחיבור וניתוב של עד 18 חיבורי רשת שונים, כש-16 מהם יכולים להיות התקני PoE,והוא מצויד בשני חיבורי RJ-45 התומכים בגיגה-ביט כמו גם שני חיבורי SFP שתומכים במהירות העברת נתונים מרבית של גיגה-ביט. לעומת זאת XMS-1208P תומך בעד 12 חיבורים, כש-8 מהם יכולים להיות התקני PoE, וגם הוא מגיע עם שני חיבורי RJ-45 התומכים בגיגה-ביט ועם שני חיבורי SFP רגילים. לפי החברה חיבורים אלו מאפשרים העברת נתונים מהירה בין מתגים של לוקסול התומכים ב-SFP וכן מאפשרים חיבור באמצעות אתרנט או כבלים אופטיים.

"עם העליה בפופולריות של הפצת תכנים באמצעות AVoIP המתג ברשת היה למטריצה, אבל לא כל מתג יכול לעשות זאת. בדרך כלל יש צורך במתג מנוהל עם תמיכה ב-QoS, ב-VLAN או ב-IGMP. המתגים המנוהלים של לוקסול תומכים בכל שלושת הפרוטוקולים הללו. הם מושלמים לשימוש בכיתות לימוד, בחדרי הנהלה, בחדרי היוועדות ובכל סביבה מקצועית אחרת", אמר ברנון יאנג, סגן נשיא לפיתוח עסקי בלוקסול.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG