לוחיות הרישוי הדיגיטליות של חברת Reviver 

בתערוכת המכוניות אשר נערכה בתחילת השנה בדטרויט הציגה חברת Reviver את לוחיות הרישוי הדיגיטליות הראשונות בעולם זאת לאחר 124 שנים בהן לוחית הרישוי המתכתית הידועה כמעט ולא השתנתה. Reviver היא יצרנית מסן פרנסיסקו אשר החלה את פעילותה בשנת 2009 והיא מתמקדת בתחום החדשנות לפלטפורמת המכונית המחוברת (Connected Car) כאשר הרעיון כאן הוא לקחת לוחיות רישוי קיימות ולייצג אותן לפי תפיסת האינטרנט של הדברים (IoT).

 הכירו את ה-rPlate

הלוחית החכמה המכונה rPlate תאפשר אוטומציה של רישום רישוי, הודעות מקומיות, הודעות הקשורות לדרך (Telematics) וניהול רכב. היא תושק במהלך השנה  במדינות קליפורניה, אריזונה וטקסס   עם מדינות אחרות בארה"ב אשר צפויות להצטרף בהמשך.

"הקבוצה שלנו עובדת למעלה משבע שנים על הפיכת מודל לוחיות רישוי מתכת מיושנות בטכנולוגיה בת 125 שנה למודרנית – כולל ארבע שנות שיתוף מוצלחות עם משרד הרישוי בקליפורניה, משרד המושל, בית המחוקקים, משטרת התנועה של קליפורניה (California Highway Patrol) ומשרד התחבורה של קליפורניה,  אשר סללו את הדרך לאישורים במדינות אחרות", אמר נוויל בוסטון (Neville Boston), מנכ"ל ומייסד reviver.

"ה-rPlate חושפת את ה'מכונית המחוברת' למספר עצום של פתרונות – חלקם כבר נמצאים בפיתוח ורבים יפותחו", המשיך בוסטון. "בנוסף להפיכת הליך הרישום היקר במשרד הרישוי לאוטומטי ואספקת אמצעי טלמטיקס לצורך ניהול ציי רכב, פותחת ה-rPlate  מיידית ערוץ חדש ורב עוצמה ל- Original Equipment Manufacturer, סוכנויות רכב וארגונים להגיע ולשרת לקוחות באמצעים מסומנים".

"ה-rPlate הוא 'המסך החמישי' או אם תרצו פלטפורמת שילוט דיגיטלי הראשונה אשר הופיעה אי פעם  על חלקו האחורי של הרכב. הלוחיות ניתנות להתקנה טרם הרכישה או לאחריה" כך אמר אלן קופר (Allan Cooper), שותף ב-Reviver אשר הוסיף כי "הלוחיות יכולות להציג מודעות מקומיות ממוקדות מסר אשר יכולות לפנות לקהל בזמן שהרכב חונה. דוגמא אחת לשימוש ב-rPlate על ידי סוכנויות רכבים היא לשווק את מותג הרכבים הנמכרים בהם, אפשרויות לתשלומי ליסינג פר רכב או הודעות מממונות על אירועים קהילתיים או אירועי צדקה".  

ההודעות המוצגות על גבי ה-rPlate ניתנות לשינוי באופן דינאמי על סמך מיקום הרכב לפי הגדרה מראש או לפי הגדרות סוכנות הרכב. בנוסף, ניתן לתכנת הודעות חירום מתפרצות מראש כדוגמת מזג אוויר קיצוני, הודעות על חטיפת ילדים ועוד.

מבחינה טכנית כוללת כל יחידת rPlate  GPS, מד אוץ, חיישני RF, אחסון נתונים והיא עמידה בפני כל סוגי מזג האוויר. גודלה כגודל לוחית רישוי סטנדרטית כאשר המסך אינו משתקף באור וניתן לצפייה בכל תנאי מזג האוויר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG