לוח הקולבוריישן של גוגל Jamboard אשר הוכרז באוקטובר האחרון צפוי לצאת לשוק בחודש מאי הקרוב, הלוח מצוייד במסך 55 אינטש ומסך מגע 4K וכן במצלמת HD, רמקולים ו-Wifi.  הפתרון של גוגל לתחום זה ייצא לשוק עם תג מחיר של $4999 דולר (כ-4,600 יורו). לצורך השוואה, תג המחיר של אחד מהמתחרים, ה-Surface Hub מבית מיקרוסופט עומד על כ-8,999$ (כ-8,300 יורו) למסך בגודל 55 אינטש.

המסך מאפשר 16 נקודות מגע בו זמנית, זיהוי כתב יד וצורה, NFC, קצב רענון וידאו של 60HZ, וקצב סריקת שינויים במגע של 120HZ. הוא כולל כאמור מיקרופונים ורמקולים מובנים, יציאות HDMI 2.0, USB Type C, 2 X USB 3.0, תמיכה בכרומקאסט ועוד. הג'אמבורד מגיע עם תושבת על גבי גלגלים לצורך ניוד והעברה שלו מחדר לחדר כאשר בהמשך צפויים כלי קולבוריישן לסמארטפונים וטאבלטים, אשר יסתנכרנו מול הג'אמבורד ויאפשרו שילוב צוות משתתפים מרוחק בפעילות.

לוח הקולבוריישן של גוגל ג'אמבורד Jamboard

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG