להרגיש שם ולהיות בתוך המעלית: המעלית המיוחדת במגדל הגבוה בבנגקוק (תמונה: LG)

 

העליה במעלית אל קצהו של המבנה הגבוה ביותר בבנגקוק בירת תאילנד, מאהה-נאקהון, יכולה להיות קצת מפרכת. הוא נמתח לגובה של 314 מטרים ונפרש על פני 78 קומות. כדי להפוך את חויית הנסיעה הזו למעניינת יותר ואולי אף מבדרת יותר, החליטה הנהלת הבניין לצפות את קירות המעלית בשלטים דיגיטליים תוצרת LG שמציעים סוג של חוויית מציאות רבודה.

לפי החברה היא השתמשה לבניית התצוגה בשילוב של 56 מסכי OLED בגודל 55 אינץ', כשהם מצפים את קירות המעלית מכל הכיוונים, כולל התקרה והרצפה. באמצעות המסכים הללו ניתן להעביר תכנים שונים באיכות אבחנה גבוהה, ואחד האהובים שבהם הוא הצגת נופים שונים של העיר, כשהתצוגה משתנה בהתאם לגובה בו נמצאת המעלית ברגע הנתון.

ב-LG מספרים שהפתרון שהחברה שילבה במעלית של מאהה-נאקהון מציע שתי תכונות עיקריות שהובילו לבחירה בו: היכולת לספק תמונה מדויקת, באבחנה גבוהה כאמור, עם צבעים אמיתיים ששומרים על הגוון המדויק שלהם מכל זווית צפייה, וכן שמסכי ה-OLED קלים יותר ממסכי LCD באותו גודל בכ-40%, כך שבכל נסיעה יכולים להיכנס למעלית יותר אנשים.

המעלית הזו בתאילנד מצטרפת לפרויקט דומה אחר שביצעה החברה בבירת דרום קוריאה. גם שם זה היה במעלית בבניין הכי גבוה במדינה – לוטה וורלד טאור שגובהו 555 והוא מורכב מ-123 קומות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG