לנובו חושפת היום את הכוכב החדש במשפחתX1  –  ThinkPad X1 Titanium Yoga, מחשב ה-ThinkPad הדק ביותר אי פעם, עם ציפוי טיטניום, מעבד 11 מ"מ, תצוגה בגודל 13.5 אינץ' ביחס של 3:2, צריכת חשמל נמוכה, תמיכה ב-Dolby Vision HDR ומערכת רמקולים Dolby Atmos. 

The Titanium X1 (lenovo)

בנוסף הכריזה היום החברה על ThinkPad X1 Carbon Gen 9 ו-X1 Yoga Gen 6 שעברו עיצוב חדש לחלוטין ומציגים חוויות משתמש משופרות שנבנו סביב מסכים עם יחס חדש של 16:10 וכן תמיכה בפליטת אור כחול נמוכה, קורא טביעות אצבע משולב בכפתור ההפעלה ושילוב של יכולות ComputerVision Experiences חדשות הנתמכות בחיישן זיהוי נוכחות אנושית לשיפור האבטחה ונוחות השימוש. 

עם השילוב של Dolby Vision ושל מערכת הרמקולים Dolby Atmos, ה-X1 Carbon ו-X1 Yoga הם הניידים הראשונים בעולם התומכים ב-Dolby Voice – תכונה המספקת חוויית שיחות ועידה טבעית יותר, שעוזרת להפחית את עייפות המאזינים ומספקת איכות קול נקיה. הדגמים החדשים מצטרפים להשקות של X1 Fold ו-X1 Nano הקל במיוחד שהוכרזו בספטמבר האחרון כדי להשלים את קו מוצרי הפרימיום של מחשבי ThinkPad X1 תומכי 5G.

 
Thinkpad X12 (lenovo)

בנוסף, מציגה היום לנובו את ThinkPad X12 Detachable החדש המשלב תכונות של מחשב נייד עתיר ביצועים עם הגמישות של טאבלט ניתק ומאפשר מעבר חלק בין מצבי העבודה השונים. מסך ה-X12, בגודל 12.3 אינץ', מוגן באמצעות Gorilla Glass ותומך בקלט מ-Precision Pen או Digital Pen של לנובו. 

כוח עבודה מבוזר שזקוק לכלים יעילים

על רקע הגידול המטאורי בעבודה מרחוק, הוכיחה השנה האחרונה עד כמה קריטיים הם כלי שיתוף פעולה יעילים. מחקר שנערך לאחרונה בידי לנובו ואינטל טוען כי 50% מהעובדים מרגישים שהמחשבים שלהם אינם מעודכנים, ושהם מעדיפים שהעסקים יתמקדו בחוויית הטכנולוגיה הבסיסית. המיקוד שלנו ב-2021 יהיה לספק פתרונות סביבת עבודה המיועדים לכוח עבודה מבוזר, ומאפשרים שיתוף פעולה יעיל יותר. השקעה במכשירי קצה, שיתוף פעולה חכם, ועידות וידיאו שמציעות ויזואליזציה מושלמת ואפשרויות עגינה יכולים לגרום להבדל משמעותי ביעילות העבודה. הדגש שלנו הוא לאפשר קישוריות בכל מקום שהמשתמש נמצא, לייעל את תכונות המערכת כדי לספק חוויות שיחות ועידה טובות יותר ולהגביר את האבטחה עבור המשתמשים וה-IT כאחד.

אנו מציעים קישוריות מובילה – כל דגמי ThinkPad X1 כוללים אפשרות לתמיכה ב-5G כדי לאפשר מהירויות חיבור אלחוטיות מהירות יותר. גם אם אינכם נמצאים באזור בו יש תמיכה ב-5G, המודול תומך אחורה גם ברשתות 4G-LTE ואתם תהיו מוכנים לטכנולוגיה העתידית עם האצת פריסת תשתית ה-5G.

תמיכה מובנית ב-WiFi 6 יכולה לנצל רשתות אלחוטיות במהירות גבוהה באין אות סלולרי בסביבה.

ב-X1 Carbon ו-X1 Yoga, אנו מציגים את Dolby Voice המספק חוויות שיחת ועידה יוצאות דופן המשתמשות בטכנולוגיית שמע מרחבית המפרידה בין קולות ומציעה פגישה טבעית יותר ומייגעת פחות בעת שימוש בשירותים תואמים. Dolby Voice מייעלת גם את ביצועי הרמקולים והמיקרופון עם תכונות כגון קביעת עוצמת קול באופן דינמי, כך שתותאם עבור אלו שמדברים בקול שקט או נמצאים רחוק יותר, כמו גם הפחתת רעשי רקע והדהוד לא רצויים, ולא משנה באיזו פלטפורמת פגישות משתמשים. בנוסף, הוצג בדגמים החדשים גם זיהוי דיבור משופר עבור עזרים קוליים. המסכים בחלק מהדגמים החדשים יצויידו ביחס חדש של 16:10 או 3:2 ויהנו מהפחתת אור כחול, כדי להפחית את העומס על העיניים בשעות הארוכות שאנו מבלים בשיחות וידאו. 

קו מוצרי ה-X1 המעודכן תומך ב-Dolby Vision המאפשר איכות תמונה מציאותית ואמינות צבעים מדהימה יחד עם תמיכה במערכת הרמקולים Dolby Atmos המאפשרת חוויות שמע מרהיבות. X12 מציע גם הוא תמיכה ב-Dolby Vision עם Dolby Audio כמערכת רמקולים להעברת אודיו נקי.

קו מוצרי ה-X1 (להוציא X1 Fold) תוכנן בהתאם לפלטפורמת Evo של אינטל, ומגיע עם מעבדי Core מהדור ה-11 וכן שבבי התצוגה Iris Xe שנועדו לספק מהירות ועבודה חכמה. Hardware Shield של אינטל, שעובד במקביל לפתרונות האבטחה של ThinkShield, זמין באופן בלעדי בפלטפורמת vPro, ומספק הגנה משולבת מבוססת חומרה לעבודה מאובטחת יותר.

האבטחה ו-ComputerVision Experiences שופרו ונוספו להם תכונת זיהוי המאפשרת להיכנס למערכת ללא כל מגע, באמצעות איפיון זיהוי הפנים של Windows Hello ולנתק את המערכת כשהמשתמש מתרחק מהמחשב. תכונות חדשות אלו נוספו אל איפיון PrivacyGuard ePrivacy שעוזרת להגן מפני עיניים חטטניות, המזהיר כשמישהו מנסה להציץ מעבר לכתף. שילוב חיישן טביעות האצבע בכפתור ההפעלה עוזר להגברת היעילות עם שילוב של שני תפקודים בפעולה אחת.

Lenovo Commercial Vantage זמינה בכל קו המוצרים של ThinkPad. הגרסה החדשה 1.3 מצוידת בתצורה וממשק משתמש חדשים ומשופרים. המשתמשים יכולים כעת לשלוט בקלות רבה יותר על התכונות הייחודיות של החומרה, ולהתאים אותן לצרכים, וכך לעזור ל-IT לנהל טוב יותר את חוויית משתמש הקצה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG