המעבדים החדשים יהיו זמינים בכל דגמי ה-X, כולל Portégé X30W-J, Portégé X30L-J ו- Portégé X40-J. הבשורה: בעקבות ההכרזה של אינטל על הגעה לשוק של מעבדי11th Gen Intel Core vPro. הניידים של דיינבוק בין הראשונים בעולם שיצויידו בטכנולוגיה החדשה

Dynabook Europe הכריזה על שילוב של מעבדי הדור ה-11 של אינטל מסוג vPro בקו מחשבי הפרימיום Portégé X. בין המחשבים שיהנו מהשדרוג הטכנולוגי: Portégé X30W-J מחשב ה-״13.3 הקל בעולם* – כמו גם ה-Portégé X30L-J וה- Portégé X40-J. במהלך מבטיחה dynabook כי ׳ספינות הדגל׳ של החברה ימשיכו להיות מצויידים בדור העדכני ביותר של טכנולוגיית אינטל. 

ההכרזה של dynabook הגיעה יום לאחר הודעתה של אינטל במסגרת תערוכת CES 2021, על הגעת המעבדים החדשים לשוק. המהלך יאפשר לקו המחשבים המעודכן להפגין את המילה האחרונה בתחום הביצועים והאבטחה והתאמתם לעובדים שנמצאים בדרכים, או רחוק ממשרדם. 

״השילוב של המעבדים החדשים בקו מוצרי הפרימיום שלנו – ב- Portégé X – ממשיך למצב אותנו בחזית עולם המחשוב הנייד״,  אומר דמיאן ז׳אום, נשיא Dynabook Europe. ״השילוב של הנדסה אלגנטית עם ביצועים מרשימים במיוחד באדיבות אינטל, ממצבים את קו ה-X כמחשבים העסקיים המתקדמים ביותר״. 

במקביל, הודיעה אתמול Dynabook על הגעתם של מעבדי הדור ה-11 של אינטל לקווי מוצרים נוספים, דוגמת ה- Satelite Pro וה-Tecra. 

הדגמים החדשים המצויידים במעבדי הדור ה-11 של אינטל מסוג vPro זמינים כבר כעת באמצעות חברת ׳מפעיל׳. 

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG