DreamWorks Animation תשתמש בתחנות העבודה עתירות הביצועים מסדרות ThinkStation ו-ThinkPad P כדי להאיץ את עומסי העבודה המאתגרים 

תמונה - יח"צ

לנובו מכריזה כי DreamWorks Animation בחרה בלנובו כשותפתה בתחום תחנות עבודה אשר יספקו לה את העוצמה והביצועים הגבוהים הנדרשים כדי להפיח חיים בסרטי אנימציה. שיתוף פעולה זה בתחום ה מחשוב הקצה מחזק עוד יותר את השותפות בין החברות, והוא מתוסף להסכם ארוך שנים בין השתים בתחום הדאטה סנטר. כחלק מההסכם, שנחתם למספר שנים, DreamWorks תפרוס את תחנות העבודה של לנובו, לרבות תחנות ה- ThinkStation P620 ו-ThinkStation P920 במחלקות השונות לפיתוח התוכן והדמויות, כולל של הסרט מעורר הציפיות The Bad Guys.

הרחבת השותפות מגיעה בעקבות פריסה של תשתית מחשוב חדשה של לנובו שמטרתה להפוך את הדאטה סנטר של DreamWorks למרכז פעילות עתיר ביצועים ובעל גמישות תפעולית אשר מציע תפעול בר קיימא בכל היבטי יצירת התוכן של DreamWorks.

בתקופה בה הביקוש הצרכני לתכני אנימציה ברמה גבוהה הגיע לשיא, פנתה DreamWorks Animation לקבוצת המכשירים החכמים של לנובו בכדי למצוא את פתרונות המחשוב הנכונים ביותר עבורם על מנת שיעזרו לה להתמודד עם האתגרים ההולכים וגדלים, תזרימי העבודה המורכבים וזמני ההפקה המהירים. תחנות העבודה של לנובו, שנועדו לפרודוקטיביות ברמה הגבוהה ביותר, תוכננו כדי לספק עוצמה, ביצועים ואמינות המאפשרת לאומנים להפיח חיים ברעיונות היצירתיים שלהם.

 
תמונה - יח"צ

"ב-DreamWorks, היכולת להריץ את תזרימי העבודה במהירות של תהליך החשיבה היצירתי שלנו קריטית ללכידת אותן חוויות בלתי נשכחות שמפתחים האנימטורים ואנשי המקצוע היצירתיים שלנו. תחנות העבודה צריכות להתמודד עם הדרישות שנובעות מהדמיון הבלתי פוסק של האמנים שלנו, והחומרה צריכה להיות גורם המאפשר לרתום ביצועים ומהירות כדי לעמוד באתגרים אלו", אמר ביל באליו, CTO ב-DreamWorks. "היתה לנו הזדמנות לבחון את תחנת העבודה ThinkStation P620 של לנובו והבנו שזה יהיהgame changer  לתזרימי העבודה. ThinkStation P620 נבנה על ארכיטקטורת Ryzen Threadripper PRO של AMD, והוא מניע ביצועים חדשים ומשופרים עבור סביבות יישומים מרובות תהליכים, שהצוות שלנו יכול לנצל את מלוא היתרונות שלהם".

מבניית מודלים תלת ממדיים, דרך שלל תהליכים והדמיות ועד לאנימציה ויצירת עיבודים גרפיים פוטו-ריאליסטיים במיוחד, מקצועני, אמני ומהנדסי DreamWorks Animation יוכלו למנף יכולות מחשוב עתיר ביצועים. ההסתמכות על הגמישות שמציעות תחנות העבודה של לנובו, מאפשרת לצוות של DreamWorks להתמקד בשאיפות היצירתיות שלהם בידיעה שהם מצוידים בטכנולוגיה ברמה עולמית הנדרשת כדי לספק את תזרימי העבודה המורכבים הללו – עכשיו ובשנים הבאות. מעבר ל-Lenovo ThinkStation P620, DreamWorks Animation תוכל גם לנצל את תחנת העבודה המתקדמת ביותר של לנובו עם מעבד כפול, ThinkStation P920, מחשב המבוסס על הדור האחרון של מעבדי ה-Xeon של אינטל. תחנות אלו יספקו את הביצועים הקיצוניים שיעזרו ל-DreamWorks להאיץ את תזרימי העבודה המאתגרים ביותר שלהם בסביבת אולפן הייצור.

"אנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם DreamWorks Animation ולצייד אותה בתחנות עבודה שעוזרות להאיץ את תזרימי העבודה התובעניים יותר ויותר", אמר רוב הרמן, סגן נשיא ליחידת תחנות העבודה והבינה המלאכותית ללקוחות עסקיים בלנובו. "שיתוף הפעולה שלנו בתחנת העבודה מדגים עוד יותר את היכולת של לנובו לתמוך באופן הוליסטי בלקוחות שלנו עם פתרונות הטכנולוגיה המתקדמים ביותר שיש, המאפשרים להם לחדש מהר יותר ולשנות את התעשיות המסוימות שלהם".

למידע נוסף על הדרך בה DreamWorks Animation מחזקת את השותפות שלה עם לנובו כדי להוביל להתפתחות הבאה של הייצור, בקרו בכתובת https://techtoday.lenovo.com/us/en/workstations

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG