עם הפרסומים האחרונים המדברים על הכיוונים החדשים אליהם הולכת 'פייסבוק' החדשה ובעקבותיה עוד רבות, לא ברור איך ייראה השירות בעוד עשור. מה שבטוח זה שנכון להיום רוב מבקשי השירות והידע מעדיפים לדבר עם דמות אנושית. "עם המעבר לליבת העסקים של ישראל אנחנו קרובים יותר ללקוחות שלנו ומאפשרים להם עבודה יעילה מרחוק". ניר רונן, מנכ"ל ועידן פתרונות קונפרנסינג על המעבר, המגמות וחזרה לשגרה קצת אחרת. 

תמונה - ועידן

אם תחפשו את גוגל…

זהו המהלך המיתוגי השני ב 22 שנות קיומה של ועידן שהסתיים לאחרונה עם מעבר משרדי החברה למגדל אמפא (אלקטרה) ברחוב יגאל אלון בתל אביב, הכי קרוב שאפשר למנוע הכלכלי הישראלי (ולמנוע החיפוש העולמי AKA Google שנמצאים בקומה שמעל). זה קרה מיד אחרי חשיפת לוגו חדש וגם אתר מעודכן אבל זו בעיקר הכרזת כוונות של חברה שממשיכה להאמין ולהשקיע בתחום התקשורת הפנים והחוץ ארגונית ככלי חשוב לניהול וצמיחה. 

רונן: "אחרי קרוב לשנתיים של שינויים בעולם בתקופת מגפה, אנחנו מזהים יציבות המתבטאת בסקרנות ורצון לדעת יותר על הכלים הטכנולוגיים הקיימים בשוק. כ multi vendor provider שנותנת שירות ותמיכה לפתרונות של מגוון היצרניות, ועידן מוכנה לכל אתגר במניפת סקטורים עצומה. אנחנו מקבלים פניות רבות בכל יום כשבצד השני אנחנו פוגשים נציגי ארגונים שלעיתים מתקשים להסביר את הצרכים שלהם. הם משוכנעים שיש להם אתגרים שהם רק שלהם בעוד שאני יכול להגיד בצניעות שהצוותים שלנו טיפלו כבר במאות אתגרים מכל סקטור כך שכבר בשיחה הראשונה אנחנו הופכים להיות הצד שעוזר ומייעץ ונותן ערך רב לנציגי הארגונים". 

 
ניר רונן, מנכ"ל ועידן (תמונה - ועידן)
מוכנים לתת מענה לכל אתגר. תמונה - ועידן

הסל שעושה את ההבדל

ועידן היא זן מיוחד – היא משווקת ותומכת במגוון מוצרי ושירותי היצרניות, מוכרת ציוד כמו אוזניות ומערכות וידאו, מייעצת, מתקינה, מלווה, מתחזקת ואפילו מנהלת אירועי On-line באתרי הלקוח או בחדר הישיבות החדש והמאובזר וכן בחדרי השידור הייעודיים. המרחק, לפי רונן, היווה מכשול לעיתים לתוצאת ההצטיידות. היום יכולים הלקוחות 'לקפוץ' לביקור בחדר הדמו במטרה להתרשם, לגעת ולהפעיל ולדייק את ההצטיידות. רונן: "אני מחוייב ללקוח ולכן יש לנו נוכחות של נציגויות רבות כמו פולי, אטלונה ולוג'יטק בתחום החומרה ושירותים של זום, טימס של מיקרוסופט, סיסקו וובקס, פקסיפ ויתר הפלטפורמות. כולן מתחרות, אבל אצלנו הלקוח יכול להבין במדויק מי הנכונה עבורו. 

"אנחנו מרגישים שהלקוחות מתחילים להבין שהעולמות הללו צריכים לקבל את תשומת הלב הראויה. זו לא "עוד מצלמה". זה מי בעיקר ישתמש בה, מיהם הקולגות או הלקוחות שיהיו בצד השני, איך היינו רוצים להיראות ולהישמע ועוד סט של שאלות אשר מסייעות ללקוח להבין מה הוא צריך. 

"ועידן מעסיקה CTO במשרה מלאה על מנת לספק ללקוחות הרלוונטיים שירותי מעטפת נוספים שכוללים ארכיטקטורת פתרון, אפיון מלא של חדרי וידאו ו collaboration ואוטומציות שונות. זה לא אומר שאנחנו לא מוכרים גם מוצרים בסיסיים במחירים תחרותיים כמו כל חנות אחרת, זה אומר שאנחנו מסוגלים לתת מענה רחב ולאפשר לארגונים מכל סוג לבטוח בציוד ושבנוסף הלקוח יכול לגדול איתנו". 

 

לא חייבים וידאו

"תל אביב פקוקה מבוקר עד ערב. החברות חזרו לפעילות מהמשרד. היה מה שחשבנו ומה שקרה בפועל. הערך העיקרי שלנו הוא בהבנת מה יקרה בעתיד ברזולוציה של השנים הקרובות. בתקופות שונות של המגפה ארגונים רבים חזרו לעשות שימוש בשיחות ועידה טלפוניות ללא וידאו. הסיבה הפשוטה היא שלא תמיד נדרש וידאו בשיחה. בוודאי כאשר מספר המשתתפים גדול ואז הדבר החשוב היותר הוא איכות השמע.

"שירותי האודיו מושתתים על תשתיות תקשורת מתקדמות ואיכותיות ומספקים מענה מידי ואפשרות להגדלת פעילות בזמן אפס ללא תלות ברוחבי פס, קליטה וכו'. ארגונים רבים בישראל שאגב משתמשים בשירות הזה באופן שוטף, מצאו את ועידן מוכנה לתת מענה הולם לצרכים שלהם".

 
תמונה - ועידן

מחפיף למקיף בשיחת טלפון

רונן טוען שאחד הדברים שעלולים לפגוע ביישום ושגרת עבודה ארגונית עם כלי הוועידה הוא מחסור בידע ובמקורות לימוד והדרכה, מצב שלדבריו גורם לארגון לקנות משהו, העיקר שיהיה. גם כאן ועידן רוצה להוביל באמצעות מענה מקצועי ולא מחייב אשר נותן ללקוח את האפשרות להבין את הצרכים האמיתיים שלו עצמו ומולם את הפתרונות האופציונאליים בכל סדר גודל של תקציב. לדבריו, קנייה 'עיוורת' אינה מאפשרת שגרת מימוש נכונה וכאשר הלקוחות בעצמם עוברים תהליך שבו הם נחשפים ליכולות, הכל נראה אחרת. 

עם המעבר בסתיו 2021 משיקה ועידן פתרונות נוספים כדוגמת טלפורטיביטי שהיא פלטפורמה לניהול שירות בוידאו במטרה להגדיל את יעילות העבודה של לקוחותיה. אנחנו נהיה שם לשתף.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG