חברת ההפצה ויז'ואל ד.ג, המתמחה בהפצת מותגי חומרה ותוכנה, חתמה על הסכם להפצת מוצרי האנרגיה וספקי הכוח של חברת FSP GROUP הבינלאומית. 

אלון עילם-צילום יחצ

FSP GROUP היא אחת מן היצרניות הבינלאומיות המובילות בעולם בתחום ספקי הכוח. מאז הקמתה בשנת 1993, פועלת לייצור ושיווק מגוון רחב של פתרונות המספקים חשמל, תחת עקרונות האנרגיה הירוקה. 

בין המוצרים אשר יופצו על ידי ויז'ואל נכללים: ספקי כח למחשבים, שרתים, מכונות וציוד רפואי, כבלי חשמל ומתאמים, כונני אחסון, מטעני סוללות, מערכות אל פסק ועוד. 

FSP GROUP מפעילה מרכז פיתוח גלובלי, המתמקד בפיתוח מוצרים המספקים יעילות גבוהה מאוד ושרידות לאורך זמן, כמו גם טכנולוגיות לאנרגיה חליפית וטכנולוגיות כוח למגוון יישומים ומוצרים בתחומים כגון: מערכות מידע, מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכונות לתעשייה, תאורה, ציוד רפואי ומערכות אנרגיה אלטרנטיבית. 

לדברי אלון עילם, מנכ"ל ויז'ואל ד.ג: "הפתרונות של FSP GROUP משלימים את סל הפתרונות שאנו מספקים בעולם רכיבי המחשב של מותגים מובילים בעולם. המוצרים של FSP נחשבים ליעילים, אמינים וירוקים ולכן בחרנו לחתום על הסכם לייצוגם הבלעדי בישראל". 

ויז'ואל ד.ג היא אחת מחברות ההפצה הגדולות בישראל. החברה מפיצה פתרונות בתחום השרתים, מערכות אחסון, גיבוי, ציוד תקשורת, מחשבים ניידים ורכיבי מחשב של מותגים כגון: לנובו, Qnap, HPE Aruba, Adata, Asus, IBM ועוד. לצד חברת ויז'ואל פועלות חברת ויז'ואל סקיוריטי המפיצה פתרונות אבטחת מידע וניהול רשת וחברת בלוז, המפיצה את הטכנולוגיות של רד האט בישראל.  

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG