לנובו מכריזה היום על הדור הבא של תחנות העבודה המקצועיות ברמת entry – מחשבי ה-ThinkStation P350 בתצורת Tower, SFF ו-Tiny. שלוש תחנות העבודה מציגות שדרוג טכנולוגי – כל אחת מהן תומכת ב-PCIe Gen 4 כדי לספק גישה מהירה יותר לטכנולוגיות אחסון מעודכנות, וכן לתמיכה מורחבת בכרטיסי מסך מקצועיים. 

תמונה - לנובו

הדור החדש של תחנות העבודה השולחניות הוא הפתרון העוצמתי ביותר שמציעה לנובו ברמת הכניסה, והוא מספק חבילה שלמה של אפשרויות גודל שיכולות להתאים למגוון תעשיות ותזרימי העבודה המתאימים להן – מהנדסה ועד אדריכלות, כספים, חינוך גבוה ורפואה, תחנות העבודה השולחניות הללו מציעות גמישות, רב צדדיות וביצועים שמאושרים בידי יצרניות תוכנה מובילות, ובגודל שהכי מתאים לצרכים של המשתמשים ולסביבת העבודה.

תמונה - לנובו

ThinkStation P350 בתצורת ה-Tower ו-SFF, הבנויים סביב מעבדי Core ו-Xeon מעודכנים ועתירי ביצועים של אינטל, עם תמיכה במעבדים ברמה של עד Core מהדור ה-11 או Xeon W, נבנו במיוחד עבור מטלות קריטיות שדורשות אמינות עילאית וביצועים רבי עוצמה. בשתי התצורות ניתן לבחור להתקין כרטיסי תצוגה מקצועיים ממשפחת ה-RTX של NVIDIA, כשגרסת ה-Tower מציעה תמיכה בכרטיסי תצוגה מרובים, עד RTX A5000 של NVIDIA. בנוסף לספק הכוח שמציע הספק עבודה של 500 וואט, מוצעת גרסת ה-Tower אפשרות להתקין ספק 750 וואט – וכך לאפשר למשתמשים בכרטיסי תצוגה מובילים את הכוח לו הם זקוקים כדי להתמודד עם תזרימי עבודה מורכבים. ThinkStation 350 Tiny הוא מחשב תחנת העבודה הקטן ביותר בתעשייה עם נפח של פחות מ-1 ליטרים, והוא מציע ביצועים בלתי מתפשרים בצורה הקטנה ב-96% מזו של מחשב שולחני רגיל. עם מעבדי Core מהדור ה-11 הוא מתאים באופן ייחודי לפתרונות OEM, וניתן להשתמש בו כמארח עבור תחנות עבודה מקומיות שמתפקדות כמרוחקות.

תמונה - לנובו

תחנות העבודה ה-ThinkStation P350 בתצורת Tower, SFF ו-Tiny יהיו זמינות החל מסוף יולי במחירים התחלתיים של 969, 949 ו-899 דולרים בהתאמה.
בקרו ב-www.lenovo.com/thinkworkstations למידע נוסף.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG