כמעט הכל השתנה בשנה האחרונה- הצורה שבה אנחנו עובדים, נפגשים, מדווחים ומתקשרים. מציאות שהביאה שינוי אמיתי לשולחן העבודה אבל לא רק- גם אופן הלימוד השתנה, ניהול הצוותים, ניהול טפסים ועוד. 

לוח כתיבה אלקטרוני מאפשר לחתום, לצייר, לתקן ולעדכן (כמעט) כל דבר. הלוח נותן מענה יעיל ומדויק למגוון משימות שכולנו עושים. 

לא רק אינטראקטיבי

לוח אלקטרוני נותן מענה מהיר ויעיל למנהלים אשר צריכים לחתום  או לכתוב על מסמכים ישירות על המחשב. הוא נותן מעה גם למורה או מרצה אשר צריך לסמן גרף, לעדכן מצגת ואפילו לתת ציון באונליין למשימה של אחד הלומדים. שיחות וידאו? גם הן יכולות לקבל גוונים מעניינים עם לוח כתיבה אלקטרוני, ובכלל… הלוח האלקטרוני יכול להוסיף מעט 'חום' ולגשר על הפער במפגשים המרוחקים ולהשיג תחושה קרובה ודינאמית יותר משימוש קונבנציונלי בעכבר.

אבל הלוחות הם גם פתרון Off-line ללא מעט יישומים. אדריכלים, מעצבים גראפיים ומאיירים ימצאו בהם פתרון מדויק לצרכיהם לו רק יצטיידו במוצר המתאים.  

המותגים אותם מפיצה בנדא מגנטיק בישראל הם HUION ו XP-PEN. שתי יצרניות שנותנות מענה רחב למגוון עצום של צרכים. בחירה מדויקת של לוח אלקטרוני עוברת דרך פרמטרים שונים כמו גודל המשטח, כמות הכפתורים וצורת החיבור, חוטי או אלחוטי ועוד. 

סוכן שטח יעשה שימוש בלוח קטן אשר מותאם לניידות הנדרשת. מאייר גראפי זקוק למשטח גדול ומנכ"ל למשטח אלגנטי. 

בתקופה האחרונה מעדכנת האנושות את סביבת העבודה בכלים שמשפרים את היעילות, הנוחיות והדיוק. לוח אלקטרוני הפך להיות נגיש. הוא משלים את סביבת העבודה שלנו ומוסיף שיק ליום העבודה. במחירים שמתחילים ב 199 ₪ הוא בכלל אטרקטיבי. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG