לנובו מכריזה על דור חדש של מותגי ThinkPad ו-ThinkVision, כשאת הרשימה מוביל ThinkPad X1 Extreme Gen 4 שעבר עיצוב ותכנון מחדש ומספק היום יותר עוצמה, קישוריות ואפשרויות תצורה עשירות ומציע את העוצמה של מעבדי Core מהדור ה-11 של אינטל, כולל מעבדי Core i9 מסדרת ה-H עם vPro, אפשרות לשילוב כרטיסי תצוגה מעודכנים של NVIDA מסדרת ה-GeForce RTX המותאמים למחשבים ניידים, עד 64 גיגה-בייט זיכרון DDR4 ותמיכה באחסון SSD כפול ואפשרות לשילוב כרטיס 5G.

תמונה - לנובו

כש-74% מהארגונים מתכננים לעבור בקביעות לעבודה היברידית מרחוק, נדרשים היום המשתמשים זקוקים  לפתרונות מתאימים. X1 Extreme Gen 4 מספק בדיוק את זה – מסך 16 אינץ' שנמתח מקצה לקצה עם אפשרות לרזולוציית 4K ותמיכה ב-Dolby Vision, מצלמת FHD חדשה, שני מיקרופונים לביטול רעשים ומערכת רמקולים הפונה למשתמש, תומכת ב-Dolby Atmos וגדולה יותר ב-20% לעומת המערכת בדור הקודם – וכל הביצועים הללו עטופים במארז העמיד של ThinkPad ששוקל פחות מ-1.81 ק"ג.

בנוסף מציגה היום לנובו גם את ThinkPad L13 Gen 2 ואת L13 Yoga Gen 2 עם העוצמה של מעבדי סדרת ה-Ryzen 5000 לניידים של AMD. סדרת ה-L13 תוכננה לספק תמורה ללא התפשרות והיא תעזור לעבוד ביעילות רבה יותר עם תכונות הממוקדות באבטחה וביעילות. כדי להשלים את התמונה, ועם תכנון שמיועד לסגנון עבודה היברידי, אנחנו משיקים את המסך הנייד ThinkVision M15 המאפשר הוספת מסך שני לחבילת המחשוב הניידת, ואת המסך ThinkVision T24m-20 ומצלמת הרשת MC50 שביחד מציעים עיצוב רב מחשבה ואיכותי כפתרון וועידות וידאו זמין.

 
תמונה - לנובו

הדור הרביעי של ThinkPad X1 Extreme תוכנן לעבוד כתחנת כוח עבור יוצרים ומעצבים דיגיטליים המחפשים ביצועים חזקים עם מעבדים ברמה של עד Core i9 H מהדור ה-11 של אינטל ואפשרות לפלטפורמת vPro של אינטל. זהו מחשב דק במיוחד בעובי של 17.7 מ"מ בלבד ומשקל של פחות מ-1.81 ק"ג, המוגן חיצונית עם מספר שכבות של סיבי פחמן מחוזקים ותוכנתית על ידי ThinkShield המספקת תכונות אבטחה ברמה ארגונית.

ביצועים קיצוניים זקוקים ליעילות תרמית מרבית כדי שהמשתמשים יוכלו לפרוץ את גבולות היצירה שלהם מבלי לדאוג להתחממות יתר. מהנדסי לנובו פיתחו שלוש מערכות קירור משלימות חדשות עבור הדגמים שמגיעים עם של NVIDIA RTX. מערכת הקירור ההיברידית משתמשת בצינורות חום מסורתיים וגם בתא אדים גדול כדי לאפשר הרצה ללא בעיות של גרפיקה אינטנסיבית הפועלת בצורה מיטבית. כניסת אוויר דרך אזור במקלדת מגבירה את זרימת האוויר הקרירה דרך המאווררים תוך שמירה על עמידות בפני התזת נוזלים. עיצוב מעקף כפול מאפשר לאוויר לזרום על החלק העליון והתחתון של מערכת הקירור כדי לשפר את הבידוד התרמי. אלמנטים אלה מציעים הצצה למרדף הבלתי פוסק של לנובו לשכלול התהליכים ההנדסיים המסייעים להגנה נוספת על הרכיבים הפנימיים החדישים ביותר.

התכונות החדשות של ה- X1 Extreme Gen 4כוללות:

  • מסך חדש בגודל 16 אינץ' ביחס היבט של 16:10 המוקף במסגרת דקה מכל ארבעת צדדיו, שלדה בעובי 17.7 מ"מ ומשקל של פחות מ-1.81 ק"ג.
  • אפשרויות התצוגה מציעות בהירות של עד 600 ניט עם רזולוציית 4K, Dolby Vision HDR להצגת איכות תמונה עשירת צבעים וכן תמיכה בטכנולוגיית הפחתת אור כחול. בנוסף, קיימת גם אפשרות להוספת תמיכה במגע, עט אלקטרוני וכיול במפעל.
  • ויזואליות עוצמתית זקוקה לכרטיס תצוגה נייד עתיר ביצועים, ואת זה מספקים כרטיסי GeForce RTX 3050Ti, RTX 3060, RTX 3070 ו-RTX 3080 של NVIDIA, כשהאחרון מצויד ב-16 גיגה-בייט זיכרון GDDR6.
  • היכולת ליצור קשר מכל מקום אף פעם לא הייתה קלה יותר או מהירה יותר עם התמיכה ב-WiFi 6E של אינטל ואפשרות ל-5G המספקים יכולת קישוריות מיטבית בבית, במשרד ובכל מקום.
  • ניתן לשלב ב-X1 Extreme Gen 4 עד 64 גיגה-בייט של זיכרון DDR4 ועד 2 טרה-בייט של אחסון מבוסס SSD בתצורת M.2 PCIe Gen 4 וכן סוללת 90 וואט/שעה סטנדרטית המציגה עד 10.7 שעות עבודה.
  • העיצוב החדש מציע מצלמת רשת באבחנת FHD כולל אפשרות לשילוב חיישן אינפרה-אדום לאיכות שיחות וידאו משופרת ותריס כיסוי פיזי. שיפור נוסף נרשם גם במערכת הרמקולים תומכת Dolby Atmos המשגרת צלילים חדים כבדולח אל עבר המשתמש, וכן מיקרופונים רגישים הנשמעים באופן ברור.
  • אבטחה וחוויית שימוש קלה ממשיכים להשתפר. חיישן טביעות האצבע משולב בכפתור ההפעלה כדי להקל על הכניסה באמצעות Windows Hello, משטח שליטה גדול יותר בגודל 115 מ"מ לטובת משתמשים המעדיפים את אפשרות השליטה הזו על פני מערכת ה-TrackPoint האגדית, ומקשי גישה מהירה המאפשרים לענות ולנתק במהירות שיחות קול או וידאו.

המסך הנייד החדש ThinkVision M15 הוא בן לוויה מצוין ל-X1 Extreme. עם משקל של 860 גרם בלבד, ה-M15 כמעט מכפיל את שטח התצוגה של ה-X1 Extreme עם נדל"ן שולחן עבודה בגודל 15.6 אינץ' וברזולוציית FHD. הוא מתחבר בקלות באמצעות כבל USB Type-C שמציע בנוסף לחיבור חשמל גם פתרון כבל יחיד אלגנטי. הוא גם יכול להתחבר לטלפון חכם תואם באמצעות חיבור USB Type-C.

ThinkVision M15 מתאים לשימוש נרחב, בין אם מדובר בהוספת תצוגה שנייה נוחה במשרד ביתי, ובין אם כדי לשתף בנוחות תוכן עם עמיתים במרחבי ישיבות, הודות למעמד לכוונון גובה ארגונומי וגם התמיכה בטכנולוגיית האור הכחול הנמוך של TÜV Rheinland להפחתת העומס על העיניים. המסך מגיע עם שרוול מגן כך שהוא יכול להחליק בנוחות לתיק נשיאה עם מחשב נייד.

אם יש צורך במסך קבוע גדול יותר עבור סביבת עבודה ייעודית, ThinkVision T24m-20 הוא לא רק מסך FHD בגודל 23.8 אינץ', הוא גם פתרון תחנת עגינה יעיל המתחבר באמצעות כבל USB Type-C יחיד כדי להעביר נתונים, וידאו/אודיו, אותות רשת ועד 90 וואט להזנת מכשירים תואמים. הוא תומך בנוסף בפונקציות מתקדמות יותר כגון חיבור ליצירת תצוגה מרובת מסכים, וכן כפתור הפעלה משתקף שיכול להפעיל מחשב מחובר תואם. ThinkVision T24m-20 מציע גם את התוכנה ThinkColor, תוכנת מרכז השליטה של לנובו, המסייעת למשתמשים לבצע ריבוי משימות בצורה חלקה ולבצע התאמות מסך מתקדמות עבור תצוגה הבנויה על מסך אחד או מספר מסכים, וזאת עם ממשק משתמש פשוט.

מצלמת הרשת החדשהThinkVision MC50  תוכננה כך שתתאים למסכי ה-ThinkVision P/T הנוכחיים, והיא יכולה להפוך את T24m-20 למרכז ועידות וידאו במחיר זמין. המצלמה מציעה רזולוציית FHD 1080p ומצוידת בשני מיקרופונים מובנים לביטול רעשים, והיא מספקת איכות אורקולית נהדרת ויש לה נורית חכמה שנדלקת בצבע אדום כאשר המשתמש נמצא בשיחת ועידה, ובכך מודיע לחברים בעבודה או לבני המשפחה שהמשתמש עסוק.

ה-MC 50 קלה לשימוש עם חיבור USB בסגנון חבר והשתמש, יש לה פונקציות הטיה וסיבוב כך שצריך למקם מחדש רק את המצלמה, ולא את כל המסך, ויש גם תריס פרטיות פיזי וחיבור למניעת גניבה כדי להוסיף לאבטחתה.

ולבסוף, לנובו מרחיבה את משפחת ThinkPad L בעזרת העוצמה של מעבדי סדרת Ryzen 5000 של AMD למחשבים ניידים ושבבי תצוגה מסוג Radeon ו-Pro של AMD. נייד ה-L13, בשחור או בכסף, דוחפים קדימה את יעילות העבודה עם אפשרויות עגינה גמישות ומצב המתנה, וכוללים פתרונות אבטחה מובנים של ThinkShield. ביומטריה ברמה ארגונית כמו זיהוי פנים של Windows Hello, קורא טביעות אצבע שנשמרות בשבב ייעודי, יחד עם תריס מצלמת רשת הפיזי ותכונות אבטחה של AMD, כולם משתלבים להגנה מוגברת על המידע ועל המכשיר.

ThinkPad L13 Yoga Gen 2 הוא הנייד ההפיך הראשון שמריץ Windows 10 ומבוסס על מעבדי AMD Ryzen  לשוק הניידים. L13 Yoga Gen 2 עם מסך ה-13.3 אינץ', מספק את המהירות והתגובתיות הנדרשים בעולם של היום ומציע גמישות עבודה רב מצבית עם עד 10.6 שעות ביום עם סוללת ה-46 וואט/שעה שלו. העט המשולב, כאפשרות, נועד לעבוד עם מסך המגע, עם פונקציות כתיבה, ציור, גלילה ומחיקה מדויקות יותר.

ThinkPad L13 Gen 2 מספק חווית מחשוב ניידת בעיצוב סטנדרטי, אך מהנה ומאובטח. עם אותם רכיבי ליבה כמו ב-L13 Yoga, ועם עד 10.8 שעות חיי סוללה, L13 Gen 2 הוא בחירה מיטבית לסגנון העבודה ההיברידי של ימינו.

 

זמינות – החל מאוקטובר

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG