כשהמוצר הוא ההצהרה. באינפוקום האחרון הכריזה Lenovo על מוצר חדש, ה Thinksmart ONE. מדובר בסאונד בר משולב מצלמה ומיקרופונים כשעליו מותקנת מערכת הפעלה של Windows. מדובר במוצר הראשון מסוגו בעולם, אולם עבורנו ועבור תחום ה-UC זו הצהרה גדולה בהרבה שלשמה ראיינו את אלירן בן-עזרא מ Lenovo ישראל

 

כבר לא בודקת את המים

לא מדובר במוצר לתחום ה-UC הראשון ש-Lenovo משיקה, אולם כשיצרנית משמעותית מעולם המחשוב מחליטה להטמיע בו מערכת הפעלה מבוססת Windows, זהו כבר סימן ואפילו הצהרת כוונות. בן עזרא מספר כי Lenovo רוצה את השוק הזה ומחפשת חדשנות ולכן אפקט ה'וואו' היה מתבקש מבחינתה כשה-Thinksmart ONE הושק. הוא מוסיף כי בכל תחום שהחברה נוגעת היא שואפת להעשיר ולהעמיק את ההיצע לקהל לקוחותיה, כפי שעשתה עם סדרת ה-Yoga למחשבים האישיים, מעין תת מותג שהפך שם גנרי למחשבים דו-צדדיים לדבריו. 

המשך שהוא התחלה של משהו גדול

בן עזרא מדבר על ה-Thinksmart ONE כחלק מסדרה שתצא בהמשך השנה ובתחילת השנה הבאה, ומבטיח כי הרושם שישאירו יהיה גדול לא פחות. אולי הדבר החשוב ביותר שניתן להבין הוא כי Lenovo מתכוונת להרחיב את ההיצע שלה לעולמות ה-UC, מהלך הגיוני עבורה וגם עבור שוק המחשוב בו היא מחזיקה נתח משמעותי. בן עזרא אומר כי ההכרזות העתידיות בתחום ה-UC צפויות למצב את Lenovo כשחקנית משמעותית שמבינה את השוק.

מה חושבים הלקוחות ?

אנחנו מתעניינים לדעת כיצד מקבלים לקוחות Lenovo את חידושיה בתחום ה-UC. בכל זאת, לא מדובר בתחום בו הייתה Lenovo מוכרת לפני כן. בן עזרא מציין כי הוא נתקל בשאלה הזו במפגשים מול לקוחותיו השונים כמעט מדי יום. הוא אומר כי הם שמחים על ההיצע החדש היות והוא נתפש כחלק מהאקו-סיסטם של Lenovo אותו הם מכירים היטב, אשר מרחיב את הערך המוסף. הפידבקים עצמם טובים מאוד, הוא מוסיף.

לסיכום, בן עזרא מציין כי ה-Thinksmart ONE יהיה זמין לקראת אוקטובר השנה ומחירו יהיה החל מ-2599 דולר, תלוי חבילת שירות, יכולות ואביזרים שיבחרו הלקוחות. הוא מזכיר כי בחבילה יהיה כלול גם ה-Thinksmart Manager – כלי הניהול של Lenovo לסדרת ה-Thinksmart.

בהחלט זווית חדשה ורעננה לעולם ה-UC המתקבלת באמצעות יצרנית מעולם ה-IT ששווה לעקוב אחריה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG