לראשונה בעשר שנות קיומו, אתר ה AV המוביל avnation, המקדם השכלה והפצת ידע באמצעות תוכן כתוב, פודקסטים, אירועים ועוד, מעניק את ההוקרה לברג'צי על הנחלת מורשת לתעשיית וקהילת הAV. פרד ברגצי אשר שימש כ CTO של חברת Crestron במשך שנים רבות, הלך לעולמו בתחילת השנה.  

פרד ברגצ'י (תמונה - AVNATION)

ברגצי החל את דרכו בחברת Crestron כמהנדס צעיר מיד עם סיום לימודיו. במהלך 30 שנות עבודתו בחברה, המשיך והתקדם עד למשרה הטכנולוגית הבכירה ביותר כ-CTO של Crestron, יצרנית AV עולמית מובילה. 

הוא תרם רבות לעיצוב ומיצוב התעשייה במקום בו היא נמצאת כיום והשאיר אחריו מורשת של חדשנות, יצירתיות ונחישות שסייעו רבות, ועדיין, לקידום תעשיית הAV. 

רונן ברוקשטיין ,מנכ"ל Crestron ישראל, מוסיף בפן האישי: "הכרתי את פרד לפני למעלה מ 28 שנה, עת שמילא תפקיד של מהנדס תמיכה צעיר בחברה. הן בהיותו זוטר והן כשהתקדם ומילא תפקידים בכירים ובעלי השפעה, כולל ניהול צוות של למעלה מ 500 מהנדסים במרכז הפיתוח של החברה, פרד היה איש של אנשים, פתוח לשמוע ולהשמיע וחבר אמת. 

"בכל ביקור שלי בארה"ב, במפגשים שונים ובתערוכות, תמיד מצא את הזמן לפגוש אותי אישית בפגישות מעשירות עמוסות בהצעות, רעיונות ותובנות. חידושים רבים והשקות מהשנה האחרונה, ורבות הצפויות לשנים הקרובות, הינם פרי של החזון בו האמין והוביל". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG