אלפי עובדי רד-האט הפזורים בעשרות מדינות בעולם, נעזרים בלמעלה מ 800 חדרי ישיבות מאובזרים המאפשרים להם להמשיך ולהצמיח את הארגון הענק 

תמונות ווידאו בכתבה - ערן לם

הנהלת רד-האט מאמינה בתקשורת בינאישית מקסימלית, ועל אתגר הפרישה ברחבי הגלובוס היא מתגברת באמצעות פתרונות וידאו-קונפרנס מקצועיים, המהווים כלי עבודה בסיסי לעובדיה. 

מינימום 'קונטרול' מקסימום אוטומציה

עד לפני כחמש שנים האחריות על חדרי הישיבות של החברה היתה מוטלת על יחידת התפעול הארגונית, אולם עם התפתחות הטכנולוגיה ומערכות התקשורת המורכבות, יחד עם התובנה כי חדרי ישיבות מקצועיים הם כלי משמעותי לניהול תהליכי הארגון וצמיחתו, קיבלה מחלקת ה IT את ניהול האופרציה. המהלך הוכח כמנצח מאחר ומחלקת ה IT אשר מכירה את ארגז הכלים הארגוני ומודעת לחשיבות הסינרגיה ביניהם, הביאה למצב שהדרישה לחדרי הווידאו רק עולה. 

 

שותפות אמיתית

העבודה עם יצרנים ואינטגרטורים מובילים מאפשרת לרד-האט להתאים ולהגמיש את המערכות הטכנולוגיות למתודולוגיות העבודה הייחודיות שלה. צוות ה IT של רד-האט, תיכנן ויצר יחד עם צוות המהנדסים של קרמר אלקטרוניקה בישראל, קיטים מפורטים לכל סוג של חדר ובכך יצרה רד-האט אינדקס לעשרות סוגי חדרים, אשר יכול לשמש בקלות כל אינטגרטור לבנייה או תחזוקת סוגי החדרים השונים ברחבי העולם. 

שגרת שימוש של מקצוענים

בדיוק באותו אופן משמעותי בו עולה השימוש בחדרי הישיבות בחברה, כך יורדת כמות התלונות על השימוש בהם, וזה לא במקרה אלא משתי סיבות עיקריות- אוטומציה מקסימלית אשר תוכננה מראש ומאפשרת חיבור פשוט ומיידי יחד עם מיומנות תפעול גבוהה של המשתמשים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG