מוצר הטלוויזיה החדש מבית סמסונג הוא אחד מהחידושים המרגשים של השנים האחרונות בתחום. בשונה מחידושים אחרים שהתמקדו בעיקר ברזולוציה, צורת מסכים ויכולות סטרימינג, הייחוד של טלוויזיית 'המסגרת' הוא בעיצוב

בזמן שטלוויזיית 'המסגרת' פועלת היא מתפקדת כמכשיר לד בעלת טכנולוגיית 4K ובאיכות תואמת, ואף מתעלה על רוב מכשירי הלד המצויים כיום בשוק. אלא שמה שהופך את 'המסגרת' למכשיר ייחודי הוא דווקא המיקוד של המפתחים באסתטיקה.

כשהטלוויזיה כבויה היא עוברת באופן אוטומטי ליצירת אמנות שהיא ראליסטית במיוחד. סמסונג הטמיעה במכשיר מאות תמונות אומנות מג'אנרים שונים. כאשר המשתמש יכול להגדיר את סגנון היצירות שהוא מעוניין בהן. למשל אפשר להגדיר תמונות כהות ולבחור בסגנון אומנתי מסוים, או לבחור תמונות עם ניגודיות של צבעים. התמונות יוצרות מראה של תמונה שהיא ציור על קאנבס.

מוצר 'המסגרת' של סמסונג - אמנות או טלוויזיה?

נראה שהמפתחים חשבו על הכול, וכך בכדי לחסוך בחשמל הותקנו חיישנים ובכל רגע שהם מזהים תנועה בחדר הם מציגים את התמונות הנבחרות. בנוסף החיישנים מודדים את עוצמת האור בחדר ומתאימים את מצב ההצגה של התמונה למצב התאורה בחדר, ובכך משפרים את הראליזם של היצירה. כמו כן הוגדר 'כיבוי אוטומטי' ברגע שיש חושך מוחלט בחדר, מתוך מחשבה שאנשים שנמצאים בחדר חשוך לחלוטין, לא יראו ולא ירצו לראות יצירות אמנות בכל מקרה.

מוצר 'המסגרת' של סמסונג - אמנות או טלוויזיה?

להשלמת האשליה יצרה סמסונג מסגרות במראה של אמנות מודרניות. המוצר הסטנדרטי מגיע עם מסגרת שחורה קלאסית, אך יש אופציות נוספות בצבעים לבן, בג' ואגוז, לצורך התאמת המסגרת לעיצוב הבית. סמסונג מציעה גם מכשירים לתלייה על הקיר ממש כמו יצירת אמנות. למתבוננים במכשיר 'המסגרת' הכבוי יהיה קושי להבחין שמדובר במכשיר טלוויזיה.

מכשיר "המסגרת" מתאים לחללים שבהם איכות הווידאו נמצאת כמקום שני לאסתטיקה הכללית. זוהי בחירה טובה במיוחד עבור חללים למפגש שבהם הטלוויזיה היא לשימוש נוסף. מכשיר "המסגרת" מיוצר כרגע בגדלים של 55 או 65 אינץ'.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG