תקציב IT לוחץ לצד סביבה פיננסית מאתגרת בנישות שונות הם המניע לביקוש לסביבת חללים גמישה לוועידות. על מנת לספק לחברות את מה שהן צריכות בעידן החדש מבחינת מכשור וציוד, מנסים כיום הספקים לעמוד בציפיות של איכות אודיו טובה יותר לוועידות ובפונקציונליות הנדרשת תוך שמירה על מחירים אשר יאפשרו הצטיידות.

"בשל השגשוג של מערכות הווידאו בחדרי ישיבות גדולים וצפופים ובחללים גדולים אחרים, השילוב של וידאו במכשור של כנסים נראה כצעד הגיוני ומשמש כהרחבה והשלמה לאודיו עבור ספקי טכנולוגיות כנסים כמו ClearOne", הדגיש ואישנו סריניואסן, האנליסט התעשייתי של Frost & Sullivan Unified Communications & Collaboration. "בעזרת סדרת המוצרים COLLABORATE® Pro series יצאה חברת ClearOne למסע של בניית מערך וליין מוצרים אינטרגטיביים של וידאו ואודיו בשילוב של שירות הענן Spontania®".

הכניסה המוצלחת של חברת ClearOne בכל מה שקשור לחיבור טכנולוגיות של וידאו ואודיו בתוך חללים, בנויה על תשתית קיימת וותיקה ויציבה מאוד של שוק האודיו לוועידות.
הדו"ח החדש של Frost & Sullivan – "השוק הגלובלי של טכנולוגיות של אודיו לוועידות – תחזיות לשנת 2021", מציין בתוכו כי חברת ClearOne ממשיכה להוביל בהטמעת מערכות אודיו בחללים של כנסים וועידות בנתח של 53.8% מכלל השוק בשנת 2016, וזאת בזמן שהחברה מגובה במגוון מערכות מקצועיות לכנסים ולוועידות אשר עשירות באלגוריתמים מתקדמים של DSP.
שוק מערכות האודיו המוטמעות צפוי לגדול בקצב שנתי של 3.5% משנת 2016 עד 2021.

"בזמן שחברת ClearOne ממנפת את הידע שלה בהטמעת מערכות אודיו היא ממשיכה לחזק את טכנולוגיות שילוב הווידאו. פיתוח של טכנולוגיה מאוחדת לאודיו ולווידאו לחדרי וועידות במחירים הגיוניים מאפשר לחברת ClearOne להציע חוויה משודרגת של ערך למאזינים", ציין הנשיא והמנכ"ל של חברת ClearOne, זיי האקימוגלו. "למעשה, אין שום חברה אחרת אשר מציעה ספקטרום רחב שכזה לפתרונות טכנולוגיים בפלטפורמות מגוונות ולשווקים שונים. זו הסיבה שעכשיו, יותר מתמיד, חברת ClearOne היא החברה היחידה בתעשייה אשר מספקת את כלל הפתרונות תחת קורת גג אחת, והחברה העיקרית שאליה פונים להתקנות כאלו".

"השוק הגלובלי של טכנולוגיות אודיו לוועידות – תחזיות לשנת 2021" הוא חלק מתכנית שיתוף פעולה של  Conferencing & Collaboration. המחקרים של Frost & Sullivan כוללים בתוכם את שוק שירותי הוועידות של אמריקה הצפונית, טכנולוגיות ועידה גלובליות, שווקים של תשתיות ושוק הוועידות ברשת. כל המחקרים מספקים הזדמנויות מפורטות בשוק ובתעשייה וניתוחים של טרנדים לשנים הקרובות בליווי ראיונות של האנשים המובילים בשוק.

תעודת זהות:  Frost & Sullivan

Frost & Sullivan היא חברה אשר עוסקת בשותפויות, ועובדת בשיתוף פעולה עם לקוחות על מנת למנף את החזון ואת וחדשנות, בכל מה שקשור לאתגרים גלובליים ולהזדמנויות צמיחה אשר יעצבו את השוק בשנים הקרובות. לדברי החברה: "במשך יותר מ- 50 שנה פיתחנו אסטרטגיות צמיחה לכ- 1000 חברות גלובליות, עסקים, המגזר הציבורי ולקהילת ההשקעות".
לפרטים נוספים: Contact us: Start the discussion.

תעודת זהות: ClearOne

חברת ClearOne היא חברה גלובלית אשר מעצבת, מפתחת ומוכרת מערכות טכנולוגיות של וועידות, חיבורי מערכות, פתרונות סטרימינג בענן, פתרונות לאודיו, ותקשורת ויזואלית. הביצועים והפשטות של הפתרונות המתקדמים הללו, מציעים פונקציונליות ואמינות ברמה גבוהה.
לפרטים נוספים, בקרו באתר www.clearone.com.

ClearOne מיוצגת בישראל על ידי חברת מולטיפוינט ורכישת פתרונותיה אפשרית באמצעות חברת AVCS, בינת ו DM הנדסה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG