כ-150 מומחי סייבר נכחו בכנס פתרונות אבטחת מידע וסייבר שהתקיים מול חופי הים בתל אביב 

מימין - יגאל אונה וירון רז. קרדיט צילום ניב קנטור

בכירי תעשיית הסייבר נכחו בפסגת פתרונות האבטחה והסייבר שהתקיימה במלון שרתון תל-אביב בהובלת ענקית הטכנולוגיה מטריקס. מפגש הפסגה בעולמות הסייבר הינו שריקת הפתיחה לכנסי הסייבר הצפויים במהלך החודש הקרוב, וכלל הרצאות מקצועיות בתחום שהתייחסו בין היתר לחידושים בתחום אבטחת המידע והסייבר, תחזיות לענף, ניתוח מקרי מבחן ומפגש פנים מול פנים של העוסקים בתחום לצד היצע הפתרונות ומוצרי אבטחת המידע המובילים בשוק. 

באירוע נכחו כ-150 אנשי מקצוע בתחומי אבטחת המידע והסייבר בחברות מובילות בשוק. מבין הדוברים ניתן היה למצוא את ירון רז, סמנכ"ל בכיר במטריקס, רנית זקצר, מנהלת טכנולוגיות ראשית במטריקס,  רן אדלר סמנכ"ל ייעוץ ו CISSP בחברת 2BSecure מבית מטריקס, נמרוד אמיר CISO בחברת אינטגרטי מבית מטריקס, שי קידר מנהל MatrixOT ושותפים נוספים של מטריקס.

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס הובילה את הכנס שכלל תערוכה של  השותפים אשר מיוצגים על ידי החטיבה בישראל וביניהם: Dynatarce, Delinea, Hashicorp, Sonatype, NVIDIA, Cisco

מספר נציגים מהחברות הגיעו מחו"ל וכולם העבירו הרצאות בסגנון TED להיכרות עם שלל פתרונות התוכנה שמטריקס מייצגת בנושא סייבר ואבטחת מידע.

בנוסף רן אדלר סמנכ"ל ייעוץ ו CISSP בחברת 2BSecure שיתף בהרצאה מרתקת את מאחורי הקלעים של סיפור OKTA, ניתוח המקרה, השתלשלות האירועים והמסקנות המתבקשות. 

רנית זקצר סמנכ"לית הטכנולוגיות של מטריקס דיברה על היתרונות העסקיים בהשקעה של ארגון בנושא אבטחת מידע וסייבר, את הכנס סגר יגאל אונא, לשעבר ראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל אשר הציג את סכנות הסייבר העומדות לפתחנו וההתמודדות הנדרשת.

כנס זה הוא הראשון בסדרת כנסים שתעביר את מגוון הפתרונות הנרחב של מטריקס בתחומי הליבה שלה, הכנס הבא יעסוק בתחום ה CLOUD ולאחריו ה Data  והדיגיטל.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG