האמת שכולנו צריכים לקוות שיום אחד, בעוד הרבה שנים, נזכה לסיים את המסע בבית אבות כשאנחנו כשירים ומסוגלים ליהנות ממה שיש לעולם להציע. אחרי הכל זה אומר שעברנו דרך ארוכה בעולם ואנחנו נמצאים במקום שידאג לצרכים שלנו, חלקם היא חוויית השהות האישית ואירוח משפחה וחברים. 

מסתבר שגם לאתגר הנישתי הזה יש פתרון ייעודי ומדויק, והוא כולל מסך הבנוי על מערכת מבוססת אנדרואיד המאפשרת גישה פתוחה לאפליקציות מגוונות מצד אחד, ואת מבט מסכים וזרועות, שכבר שנים מתמקצעת ומשקיעה בהיכרות קרובה של החוויה האולטימטיבית עבור אותם לקוחות של בית האבות ואיך כדאי לגרום להם מעט יותר נחת (וגאווה) כאשר הם יכולים להציג תמונות שמועברות אליהם מהמשפחה על גבי המסך או כשהנכדים והנינים יכולים לחלק את הזמן "ולגנוב" צפייה או חוויה אינטראקטיבית עם המסך כשהם מבקרים את סבא וסבתא. 

קשר הדוק עם אנשי המפתח של היצרנית - המפתח להצלחות ושביעות רצון

בדומה לכל מימוש טכנולוגי, שלב אפיון הפתרון מחד וההטמעה המלאה והנכונה שלו מאידך, הם אלה שיעשו את ההבדל בין הצטיידות ב"פילים לבנים" לבין מימוש מדויק שהופך להיות לבנה עליה ניתן להעמיס יישומים נוספים ולהעמיק בפיתוח חוויית ה'משתמשים'. 

מבט מסכים וזרועות אוחזת בשני קצוות חשובים במיוחד עבור יועצים, יזמים, מנהלים ומקבלי ההחלטות בבתי האבות; ידע סופר מקצועי לצד תשוקה לעשייה ולהצלחה. האם יש מפתחות חשובים מאלה לפרויקט מוצלח? 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG