חברת הטכנולוגיה מטריקס השלימה פרויקט הטמעת פתרונות HPE עבור פירמת עורכי הדין פישר. הפרויקט שיצא לפועל בשיתוף מחלקת מערכות המידע של פירמת עורכי הדין כלל הטמעת שרתי ליבה מסוג HPE והטמעת מערך אחסון מסוג HPE Nimble dHCi. הפרויקט הושלם בפברואר האחרון.   

יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות במטריקס אינטגרציה ותשתיות (תמונה - יח"צ)

 

פירמת עורכי הדין פישר מעניקה ליווי וייעוץ משפטי עבור שורה של לקוחות מקומיים ובינלאומיים בכל תחומי המשפט האזרחי. הפירמה הינה אחת מארבעת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל ומונה למעלה מ-400 עובדים. בשל מעבר משרדי הפירמה לבניין משרדים חדש, מחלקת מערכות המידע החליטה לבצע שינוי במערך הרשת והתשתיות על מנת לתמוך במעבר הצפוי ולאפשר עבודה ממספר אתרים, כולל עבודה מהבית. 

הפרויקט החל כשמונה חודשים טרם מועד המעבר המתוכנן, זאת במטרה להשלים את הטמעת המערכות ולצלוח תקופה מלאה של עבודה על המערכות החדשות עוד לפני המעבר. טרם היציאה לפרויקט, מומחי האינטגרציה של מטריקס ביצעו תהליך ניטור יסודי למערך תשתיות האחסון והשרתים הקיים בפירמה. לאחריו, בשיתוף עם מחלקת מערכות המידע של הפירמה נבחר הפתרון המתאים ביותר לצרכים הארגוניים והעסקיים. בפועל הטמעת השרתים החדשים ומערך האחסון החדש התאפשרה ללא זמן השבתה ובזמנים מהירים. 

פתרון האחסון של Nimble מציג יכולות דחיסה גבוהות ולא דורש אנשי טכנולוגיית מידע (IT) ייעודים לתחזוקה פנימית וניהול המערך. המעבר למוצרי HPE יחד עם יכולות גבוהות של עיבוד המידע והתרחבות לנפחי אחסון גדולים אפשרו תמיכה גדולה וסייעו בפרויקטים מרכזיים נוספים של מחלקת מערכות המידע בפירמה. דוגמה לפרויקט כזה הוא פרויקט דיגיטציה המבוצע על ידי המשרד, בו כל החומרים הפיזיים שנמצאים בקלסרי המשרד מועברים לתצורה דיגיטלית.

עידן סיון, מנהל מערכות מידע ואבטחת מידע בפירמת עורכי הדין פישר: "בחירת שותפים טובים לדרך ועבודת הכנה טובה הם המפתח לפרויקט טכנולוגי מוצלח. מטריקס הציגה יכולות אפיון של הפתרון המתאים ביותר עבורנו כולל ניהול הפרויקט ברמה גבוהה. לאורך כל הדרך מומחי האינטגרציה של מטריקס ערבו גורמים מקצועיים שתמכו בנו ובפרויקטים המרכזיים האלה בזמן קצר ובצורה המקצועית ביותר".

יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות במטריקס אינטגרציה ותשתיות: "תודות לשיתוף הפעולה ההדוק עם צוותי מערכות המידע בפירמת עורכי הדין פישר השלמנו בהצלחה את המעבר לשרתי ליבה מתקדמים והטמעת מערכי אחסון בצורה יעילה, מהירה וללא הפרעה בעבודה השוטפת. מחלקת מערכות המידע והפירמה כולה יכולה לקצור את הפירות מהמעבר המוצלח וליהנות משרתים מתקדמים אשר תומכים בכל תחומי הפעילות שלה". 

 
 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG