סדרת ה-FLEX מבית קרסטרון הושקה כבר ב-2018 והיוותה הצהרת כוונות כלפי שוק ה-AV: אנחנו נכנסים לשוק ה-UC וזו רק ההתחלה. כעבור שנתיים פגשה את אותו השוק קורונה ויצרן שכבר עשה כברת דרך מאז השיק את ה-FLEX לראשונה.

כדי להבין קצת יותר מה עבר על ה-FLEX מאז הושקה, מה הכיוונים שוחחנו עם אלון ברוקשטיין, מנהל מותג FLEX בקרסטרון ישראל.

כמה נקודות שחשבנו שכדאי שתדעו:

  1. אף על פי שזה קו חדש יחסית הוא כבר מהווה 25% מכלל המכירות של Crestron בשנת 2020
  2. ה-FLEX מאפשר שליטה על שיחת הUC וה Room control   מאותו מסך מגע
  3. ה-FLEX ניתנת לניהול בדיוק כמו כל רכיב תוצרת קרסטרון בענן ה- XiO של קרסטרון
  4. בחדרי התצוגה בכפר סבא אפשר להגיע ולהתרשם ממצבי הפעלה שונים של ה-FLEX

הסעיף הראשון למעלה היווה בסיס טוב להסבר מדוע בחרה קרסטרון העולמית למנות מנהל מותג במיוחד ל-FLEX, אלון הוסיף כי בגלל המיקוד שקיבל ה-UC העולמי, מקדמת קרסטרון פיתוחים נוספים ומשקיעה לא מעט בתחום ה-UC, אלו נועדו לאפשר לנו חזרה קלה לחדרי ה-AV/UC הארגוניים במינימום מאמץ.

בשיחה סיפר אלון כי מודל השכבות של קרסטרון: Good Better Best מקבל מעטפת אחידה מענן ה-XiO לטובת ניהול, ניטור ואנליטיקה ומצד ה-IT Security – עמידה בקריטריוני האבטחה בצורת תקנים כדוגמת 802.1x ועוד.

לאן נושבת רוח ה-UC של FLEX ? נמשיך לעקוב

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG