מטריקס זכתה בתואר היוקרתי לאחר שנה של עבודה מאומצת, שמירה על מקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר והרחבה משמעותית של היקף הפעילות בישראל

טלי יקותיאל ואמיר הראל קרדיט יחצ

מטריקס זכתה בפרס שותף השנה ל-2022 לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) של חברת הטכנולוגיה Dynatrace. הפרס היוקרתי הוענק במהלך כנס וירטואלי ענק בו השתתפו בצורה מקוונת שותפי Dynatrace מכל רחבי העולם. כמו כן, במהלך טקס חלוקת התארים לשותפים, נבחרו עובדים מצטיינים מטעם הארגונים השותפים בכל רחבי העולם, כאשר שני עובדי מטריקס: גיל גבעתי וטלי יקותיאל הגיעו לרביעייה האחרונה והמכובדת בקטגוריית "Special recognition award for excellence". 

Dynatrace מובילה דור חדש ומתקדם של פתרונות ניהול וניטור ביצועי אפליקציות. פתרונות החברה מסייעים ללקוחותיה לנטר, לנהל ולצפות בערוצים הדיגיטליים ובאפליקציות מנקודת המבט של משתמש הקצה. Dynatrace מיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, כאשר מטריקס מהווה סוכנות מקומית של החברה בישראל. 

במהלך השנה החולפת, פעלה מטריקס להרחיב את פעילותה של Dynatrace בישראל, ולהטמיע את הפתרונות המתקדמים שמציעה החברה בארגונים מובילים בכל מגזרי התעשייה כולל חברות הייטק, משרדים ממשלתיים, בנקים, התעשייה הביטחונית וכן הלאה. כנציגה בלעדית של Dynatrace בישראל, במטריקס פועלים על מנת להכשיר את הצוות המקצועי ברמת הידע וההסמכה הגבוהה ביותר של המוצר בעולם. הידע המקצועי של הצוותים בא לידי ביטוי בתהליכי המכירה, בהטמעת פרויקטים, בשירות ובתמיכה.   

אמיר הראל, מנהל פעילות Dynatrace וסגן מנהל במטריקס מוצרי תוכנה, אמר: "אנחנו נרגשים לקבל את תואר שותף השנה של Dynatrace. השותפות האחרות של Dynatrace באזור המזרח התיכון מתמודדות על תואר שותף השנה, כאשר השווקים האחרים בהם החברה פועלת הינם שווקים רחבי היקף בהשוואה לשוק הישראלי. הזכייה הזו מסמלת יותר מכל את העבודה הקשה של הצוות הישראלי לספק ערך לארגונים מובילים בתעשייה ולהציג קצב גדילה מרשים בהיקף הפעילות והטמעת הפתרונות. אנחנו במטריקס ממשיכים לפעול כל העת על מנת לסייע לעסקים ישראלים למטב את הפעילות והרווחים שלהם, כאשר Dynatrace מאפשרת לעסקים להשיג את המקסימום מהפעילות הדיגיטלית שלהם". 

לואיס פורם, סמנכ"ל שותפים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ב- Dynatrace אמר: "אנחנו מברכים את מטריקס על זכייתה בפרס שותף השנה של Dynatrace באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה באירוע הגדלת המכירות שלנו. מטריקס הוכיחה את מסירותה לשיתוף פעולה, ביצוע הכשרות והגברת הפעילות שלה עם Dynatrace בשנה האחרונה על מנת לספק פתרונות מובילים שיסייעו לחברות וארגונים למקסם את הביצועים הדיגיטליים שלהם. אני מצפה לשנה נוספת של שותפות והצלחה עם הצוות המקומי".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG