תארו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם מגיעים למלון מפואר, עושים צ'ק אין בקבלה ואז נכנסים לחדר. על השידה ליד המיטה ניצב מסך מגע שניתן גם להפעלה קולית ושולט בפעולות שונות בחדר. אתם יכולים להפסיק לדמיין כי למלון הזה יש שם: The Alan Hotel – מלון שנולד מתוך שיתוף בין אמנים, שפים, מעצבים ובעלי חזון.

החוויה הייחודית הזו אמנם מיושמת באמצעות ה-Google Nest Hub, אותו מסך מגע עם פקודות קוליות שציינו מעלה, אולם מדובר למעשה בשילוב יכולות חברת Volara על גבי ה Nest כאשר חיבור זה מאפשר למבקרים במלון לבצע מגוון רחב של פעולות; החל מצפייה בסרטונים, הפעלת המסך בחדר, הזמנת שירות חדרים, קבלת המלצות על אטרקציות באזור ובמילים אחרות- מדמה חווית שירות מלונאי עצמאית לחלוטין.

ישנן מספר תועלות בהכנסת טכנולוגיה מסוג זה לחדרי האורחים: היא מאפשרת לאורח לתפקד עצמאית עם ממשק מוכר, מנגישה ידע מסביב לשעון ללא צורך בכוח אדם ומותירה לסגל המלון זמן להעמיק בשירות שטכנולוגיות אינן מסוגלות לספק.

בראיון שערכנו עם ליאור שחר המתמחה בייעוץ לתחום המלונאות, הוא הזכיר את החוויה האפליקטיבית לאורח וזו דוגמא מצוינת לדרך אחת בה ניתן ליישם אותה. החדשנות עבורנו אינה דווקא השימוש ב-Google Nest Hub אלא המחשבה על הדיגיטציה של עולם המלונאות, וזו דוגמא נפלאה.

חברת Volara נוסדה בשנת 2016 בניו יורק והיא מספקת שירותי תוכנה אינטראקטיביים מבוססי קול לתחום ההוספיטליטי, בתי אבות, אצטדיונים, בנקאות, קמעונאות ותעשיות נוספות. התוכנה והחומרה אגנוסטיים ומשולבים עם פתרונות כדוגמת Google Nest Hub ו-Amazon Echo. לחברה למעלה מ20 אלף פתרונות עם סיוע קולי המשמשים למעלה מ-10 מליון אנשים בכ-400 מלונות ובתי אבות ברחבי העולם.


תמונה ראשית – Canva

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG