המערכת החדשנית מבין AKG מגיעה בשני דגמים העובדים בתדר 2.4Ghz ומספקים את איכות הצליל המצוינת שהחברה ידועה בה, כל זאת בתקן מאובטח ומשך חיי סוללה ארוכים במיוחד

תמונה - AKG

בעוד דגם DMS300 מציע הפרדה ל8 ערוצים שונים ומסך מובנה, DMS100 מסתפק ב4 ערוצים. את שני הדגמים ניתן למצוא בתצורת מיקרופון אלחוטי המשמש כמשדר עצמאי (ועם הקפסולה המוכרת של החברה) או ערכת "Bodypack" המתחברת לכלי נגינה, דיבוריות ומיקרופונים זעירים. מבחינת איכות הצליל, שני הדגמים הם באיכות צליל של 24Bit וקצה דגימה של 48Khz, ללא כיווץ ועם זמן השהייה (Lantency) נמוך במיוחד של פחות מ-2.9 מילישניות.

את ההתאמה (Pairing) ניתן לבצע בלחיצת כפתור פשוטה או באמצעות קידוד צבעים ייחודי, וקיימת גם אפשרות שלישית של זיהוי ערוצים אוטומטי. כמו כן, אפשר לסנכרן עד 8 מערכות DMS300 ועד 4 מערכות DMS100 זו לזו.

מבחינת אבטחה, השימוש בתדר 2.4Ghz מאפשר לשדר ללא הפרעות במתחם הציבורי, וזאת בניגוד למערכות האלחוטיות האנלוגיות הסטנדרטיות. האבטחה עצמה נעשית באמצעות קידוד בתקן AES 256bit וכך נמנעת האזנה בלתי מורשת לאותות המועברים, כך שהמערכת מתאימה אפילו לגופי ממשל או תאגידים רגישים.

 

טכני

טווח שידור : עד 30 מטר

זמן עבודה : עד 12 שעות על גבי 2 סוללות אצבע 

תחנת עגינה : אפשרות לתחנה מסוג Rackmounth

טווח דינאמי : 116dB @ 1Khz

משקל המשדר : 0.112  ק"ג 

משקל המקלט : 0.404 ק"ג

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG