תמונה - לוגי'טק

בכל מה שקשור למצלמות רשת שמשמשות להקלטת "סרטוני סלפי" דרך מחשבים אישיים וסטרימינג, הבחירה של רוב המשתמשים היא בדרך כלל המצלמה המובנית בלפטופ או במסכים של חלק מן המחשבים הביתיים כגון המודלים המתקדמים של המקינטוש. אך ככל שהטכנולוגיה מתקדמת וישנם יותר סרטונים המוקלטים ב-4K, כך עולה הדרישה לפתרונות קומפקטיים וקלים לתפעול.

מצלמת ה-Brio 4K של Logitech  היא אחת המצלמות היותר מתקדמות ולמעשה אחת היחידות כיום המאפשרת לצלם ברזולוציה כזו, אם כי הדבר תלוי בתוכנה בה עושים שימוש.

מפרט טכני

מבחינת המפרט הטכני יש למצלמה תמיכה ברזולוציות של עד C4K, שהוא פורמט רחב יותר עבור סרטי קולנוע. עם זאת, קיימת מגבלה של מספר הפריימים המקסימלי לכל רזולוציה:

720p – עד 90 פרימיים לשנייה

1080p – עד 60 פריימים לשנייה

4K ו- C4K – עד 30 פריימים לשנייה

מלבד זאת, יש למצלמה גם אפשרות לזום פנימי של עד X5

שדות הראייה הנתמכים הם 90, 78 ו-65 מעלות.

באמצעות התוכנה המצורפת, המצלמה מסוגלת להקליט ב-HDR ובכך להתגבר על תנאי צילום לא אופטימאליים (למרות שעל מנת לראות את האפקט המלא יש לצפות בסרטונים במסך התומך בטכנולוגיה). קיימת תמיכה גם בתוכנות פופולאריות אחרות: התוכנה המובנית בחלונות 10, OBS ו-Xsplit. משתמשי מק יכולים להשתמש גם ב-SwiftCapture.

בכל מה שנוגע לשיחות וועידה מקצועיות בחברות וארגונים, המצלמה תומכת בפלטפורמות של סקייפ וסיסקו ובתוכנות פופולאריות כגון WebEx, Bluejeans, Zoom ו-Facebook Messanger.

איכות
המצלמה עשויה מבסיס מתכתי ופאנל קדמי מכוסה בזכוכית בו קיים גם חיבור לזרוע "טריפוד" (כפי שניתן לראות בסרטון). החיבור למחשב עצמו הוא חיבור מסוג USB-C, אך הוא תומך גם ב-USB 2 ו-3. לערכה מצורף גם תיק נשיאה בגודל המתאים לכל הציוד הנלווה.

מחיר
המחיר המומלץ של המצלמה הוא 199$, אך באתרים כמו אמאזון  ניתן למצוא אותה במחירים נמוכים יותר (לפני תוספת משלוח לארץ, מיסים וכו').  על פי זאפ, אם תרצו לקנות אותה בארץ, תצטרכו נכון להיום להיפרד מסכום של כמעט 1000 ₪.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG