ה-Xperia Touch החדש של Sony – מקרן ביתי נייד עם יכולות טאצ'

בתערוכת  MWC) – Mobile World Congress) אשר נערכה בשבוע שעבר בברצלונה נחשף המקרן הנייד של Sony המכונה Xperia Touch, אשר צפוי להימכר במספר שווקים בעולם כבר באביב השנה. זהו מקרן אינטראקטיבי בעל הקרנה קצרה (Short-Throw) ההופך כל משטח למסך מגע בגודל 23 אינץ'. המקרן מבוסס על טכנולוגית ההקרנה של Sony – SXRD כאשר יכולת המגע (Touch) מתאפשרת על ידי שילוב אינפרא אדום וזיהוי בזמן אמת המבוצע באמצעות מצלמה מובנית המצלמת בקצב של 60 פריימים בשנייה.

המקרן בעל מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד (Android 7.0, Nougat) והוא כולל חיישני GPS, מודד אור, ברומטר, מד טמפרטורה, מד לחות וזיהוי אדם וכן מצלמת 13 מגהפיקסל ורמקול סטריאופוני. הוא מיועד לשוק הביתי לצרכי משחקים, צפייה בסרטים בשירותי הזרמה ואפילו קבלת ושליחת הודעות באמצעות אפליקציות שונות. בין האפליקציות השונות ניתן למצוא מידע על מזג האוויר, לוח מחיק לציורים ואפילו הודעות ווידאו או שיחות Skype.  עוצמת ההארה של ה-Xperia Touch חלשה לעומת מקרנים המיועדים לשוק העסקי ולכן מומלץ להפעילו בעיקר בסביבה חשוכה יחסית, עם זאת ההקרנה הקרובה (Short Throw) מאפשרת לו לייצר תמונה איכותית והתפעול שלו נוח ביותר.

צפו בסרטון התדמית של המקרן:

הנתונים הטכניים:
המקרן מגיע  במידות:  69 / 134 / 143 מ"מ  ובמשקל של 932 גרם, זיכרון LPDDR3 3GB ואחסון של 32 ג'יגה.
מקור אור – דיודת לייזר בטכנולוגיית תצוגה 3LCD מבוסס SXRD, ניגודיות: 1:4000, עוצמת הארה: 100 אנסי לומנס
קישוריות: בלוטות' 4.2, USB C, NFC (Near Field Communication), HDMI Type D, WiFi

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG