מסכים וקירות תצוגה הם דבר נהדר אבל לפעמים אנחנו צריכים משהו קומפקטי יותר שלא דורש יותר מדי כבלים והתקנות. כאן בדיוק נכנסת הקטגוריה המתפתחת של מקרני הכיס

מקרן הכיס של סוני, MP1-CD1 (המכונה פיקו) יכול להקרין עד שעתיים של וידאו או תמונות בהטענה אחת וזמן האתחול שלו הוא חמש שניות בסך הכול. למקרן כניסת USB-C אליה אפשר לחבר מטען מהיר שנמכר בנפרד (2.5 שעות הטענה) או להשתמש במטען המצורף (4 שעות טעינה). כמו כן, ניתן להשתמש בסוללה חיצונית ניידת, ואם ממש מתעקשים תוכלו להפוך את המקרן עצמו לסוללה עבור טלפונים ניידים…

הרמקול הפנימי של המקרן הוא בסיסי ביותר ומתאים בעיקר לדיבורים, אך באמצעות שקע האוזניות הסטנדרטי ניתן לחבר רמקולים חיצוניים וליהנות מאיכות צליל הרבה יותר טובה. 

המקרן מסוגל להקרין על גבי אזור הקרנה בגודל של עד 40 אינץ' ממרחק של 1.15 מטר, ובגודל של עד 120 אינץ' ממרחק של 3.45 מטר. הבהירות של המקרן היא 105 לומנס והניגודיות היא 400:1. על פי סוני, זמן החיים של נורת המקרן הוא כ-50,000 שעות.

הרזולוציה של המקרן מעט נמוכה (854×480), כך שתכנים באיכות גבוהה מאוד עשויים להיראות פחות חדים. אולי על מנת לחפות על כך, סוני שילבה מנגנון שמאפשר להקרין מזוויות שונות גם על גבי משטחים שאינם חלקים לגמרי. קיימת אפילו אופציה להשתמש בסטנד מיוחד על מנת להציב את המקרן באופן משופע.

למרבה הצער, למרות שמחיר המקרן בארצות הברית הוא 399$, המחיר באירופה יעבור "המרה" ל-399 יורו. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG