תצוגות LED חדשות, מתחם שמאפשר לאוהדים להקליט את הביצועים שלהם עם הכדור ושילוט דיגיטלי בכל פינה, שינו לחלוטין את המראה של חנות האוהדים הרשמית של ארסנל, קבוצת הכדורגל הנודעת מהפרמייר ליג האנגלית שהיא אחת המצליחות והאהודות ביותר באי הבריטי, במיוחד בלונדון בה היא משחקת.

את הטרנספורמציה הדיגיטלית המרשימה של חנות האוהדים ביצעה חברת דינמו לד דיספלייס (Dynamo LED Displays) ומדובר בחלק מהשקעה של קרוב ל-300 מיליון ליש"ט שבוצעה יחד עם אדידס (Adidas), אחת הספונסריות הראשיות של ארסנל שכמובן גם מייצרת את האביזרים שנמכרים לאוהדים – כולל חולצות ונעלי משחק.

ההתקנות החדשות כוללות שישה מסכי LED שמשמשים גם כחלונות, שתי 'מראות קסם' מבוססות LED, שלוש תצוגות ענק שממוקמות בתוך החנות, וגולת הכותרת: תצוגת מציאות רבודה שמאפשרת לאוהדים לתקשר באופן אינטראקטיבי עם דמויות של השחקנים שהם אוהבים במיוחד, ולקבל מהם משוב על ביצועי הכדורגל שלהם – ואף לקבל בסופו של דבר סרטון לתיבת הדוא"ל שמכיל את הביצועים שלהם יחד עם ההערות.

לפי דינמו לד דיספלייס המטרה הייתה לבנות סביבה שהיא יותר ממהנה אלא מסוגלת לספק מידע אינפורמטיבי וגם לקדם מכירות, וזה בא לידי ביטוי באופן בולט במראות הקסם – תצוגות LED מלאות שמראות סרטוני קידום מכירות והופכות באופן אוטומטי למראות ברגע שהן מזהות שלקוח מתקרב אליהן כדי למדוד בגדים.

השלטים הדיגיטליים החיצוניים מציעים בהירות גבוהה במיוחד במטרה להתמודד עם אור שמש ישיר. כל אחד מהשלטים הללו מציע גובה של שני מטר על אורך של שניים וחצי מטרים ומציג תוכן שיווקי שהוכן מראש בשיתוף פעולה בין הקבוצה לספונסרית שלה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG