עם מספר אדיר של משתמשים באפליקציית המסנג'ר נראה שהשדרוג כלל לא היה נחוץ. שליחת תמונות ברזולוציה 4K פעילה כבר במדינות רבות, ובשבועיים הקרובים תלך ותתרחב. הסברה היא כי המהלך נועד להוכיח שענקית התקשורת החברתית נמצאת שוב בקדמת הטכנולוגיה

"אנחנו משקיעים רבות בתקשורת הוויזואלית במסנג'ר", פרסמו בפוסט שון קלי והייגן גרין, מנהלי מסנג'ר של חברת פייסבוק. הודעתם נמסרה לאחר שהחל מימים אלה מתאפשרת שליחה וקבלת תמונות במסנג'ר ברזולוציית 4K או עד 4,096 X 4,096 פיקסלים. מדובר באיכות הגבוהה ביותר שנתמכת כיום בסמארטפונים.

המהירות היא שם המשחק באפליקציות שכאלה. סביר להניח שמשתמשים יזנחו את התוכן אם הזמן שנדרש להטענתו יהיה יותר מ 2 שניות. במחקר שנערך מטעם חברת Akamai עולה שבכל שנייה נוספת שבה מתעכב תוכן – שיעור הנטישה עולה ב- 5.8%.

פייסבוק מעלה את הרף – משלוח תמונות 4K במסנג'ר

לחשש כי החידוש יפגע במהירות, השיבו גרין וקלי: "שדרוג מערכת המסנג'ר יאפשר שליחת קבצי תמונות ברזולוציית 4k מבלי לפגוע במהירות בדיוק כפי שהיה בעבר".

טכנולוגיית שליחת תמונות ברזולוציה של 4K תהיה נגישה לכל המשתמשים, וזאת לאחר עדכון אפליקציית המסנג'ר. מרגע העדכון יוכלו המשתמשים לנהל שיחות וידיאו ולשלוח תמונות ברזולוציה גבוהה מתמיד. מהצד השני, משתמשים שיקבלו תמונות ברזולוציה הגבוהה יוכלו לפתוח אותן במהירות.

תמיכה ברזולוציית 4K תתאפשר במכשירי אייפון ואנדרואיד בארה"ב, בקנדה, בצרפת, באוסטרליה, בבריטניה, בסינגפור, בהונג-קונג, ביפן ובדרום קוריאה. בשבועות הקרובים יעלה הפיצ'ר החדש גם במדינות נוספות.

פיתוח ה- 4K כמהלך תדמיתי

התמיכה ברזולוציית 4K היא למעשה יישור קו של פייסבוק עם המתרחש בשוק העולמי. הסמארטפונים של אפל ושל סמסונג ומוצרים שונים מבית גוגל כבר תומכים כיום בטכנולוגיית ה 4K.

לדברי רוס רובין, אנליסט בכיר בחברת Reticle Research , "טכנולוגיית ה 4K תשאיר את המשתמשים באפליקציה למשך זמן ממושך יותר. אולי לא מדובר ביתרון מוחץ של פייסבוק על מערכות מסרונים אחרות, אבל מצד שני בהתחשב במספר העצום של המשתמשים שהתקינו מסנג'ר אין לחברה צורך ממשי בשדרוגים רציניים".

פייסבוק מעלה את הרף – משלוח תמונות 4K במסנג'ר

נראה שפייסבוק לא הייתה זקוקה לשדרוג מערכת המסרונים לתמיכה ב 4K, הסיבה לשדרוג נועדה על מנת להוכיח שהחברה נמצאת בקדמת הטכנולוגיה. מאחר וטכנולוגיית 4K הופכת לסטנדרט בכלל אמצעי המדיה, כמו; טלוויזיות, סטרימינג ורשת האינטרנט, צעד כזה של חברת פייסבוק מחזק את התדמית שמדובר בחברה שמקדימה את זמנה.

טכנולוגיית ה 4K תחשב כסטנדרט בכל סמארטפון שייצא מעתה אל השוק, וזאת תהיה גם הציפיה של לקוחות שמשלמים 1000$ על מכשיר. הסמאטפונים שלא יתמכו ברזולוציה כזו, ידורגו ברמה שנייה של איכות.

החיסרון בשדרוג הוא בנפח שתופסות התמונות בזיכרון הטלפון. צילום של 30 או 40 תמונות ברזולוציה של 4K יכול למלא בקלות את מכסת הדאטה ולצרוך את מכסת תקשורת האינטרנט החודשית. ההמלצה היא להוריד תמונות כאלה בעזרת ה Wi-Fi .

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG