חברת IVS המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחום ה Broadcast, האקדמיה והמשרד הארגוני, מביאה את הניסיון שלה לעולמות הסטרימינג והגיימינג הצוברים תאוצה. בראיון מיוחד עם שמוליק רכטשפר, מנהל החנות החדשה, גילינו שזה לא רק לילדים. 

"ה Streaming store הוקמה במטרה לתת את המענה הכי מקצועי לכל אותם "סטרימרים", יוטיוברים וגיימרים, מתחילים ומקצוענים, וכל מי שרוצה להתחבר לאינטרנט ולהפיץ תכנים", אומר שמוליק ומוסיף כי "החנות מכילה את מגוון הרובדים הן לעולם המחשוב והן לגיימינג והסטרימינג. אם משתמש זקוק לכבל שיחבר את המצלמה האיכותית שלו למחשב, הוא ימצא פתרון נהדר אצלנו בחנות". 

העולם משתנה וזו רק ההתחלה

"הרשת 'מתפוצצת' משחקנים חדשים במגוון תחומים כמו יוטיוב, פודקאסטרים, גיימרים שמעלים וידאו של עצמם משחקים ומשפיענים שתפקידם לנתב את החלטת חברי הקהילות שלהם לכיוונים שונים. אלה חבר'ה צעירים לרוב, אבל לא רק, והם מבינים היטב את חשיבות הציוד ואיכותו היות והם רואים בעיסוק הזה מקצוע לכל דבר. זה כבר לא איזה תחביב שעשינו ליד המחשב בשעות הערב. מדובר במקצועות מתפתחים אשר משנים את העולם ובעליהם יכולים להרוויח הון. וזו רק ההתחלה".

ליהוק מושלם ל'שפת השירות' של IVS - שמוליק רכטשפר (תמונה - AVM)

הרבה מעבר לעזרים

"אלה שזיהו את הפוטנציאל הטמון ברשת עוד מתחילת תקופת 'הקארדשיאנס' נתקלו לעיתים בביקורת וציניות אך העולם צועד בצעדי ענק לכיוונים אלה, וגם אנחנו, חברת IVS, המוכרים בתור חברת B2B ותיקה ומנוסה בתחום הברואדקאסט, אולפני הוידאו, פתרונות לתחום האקדמיה והחינוך ונוכחות משמעותית בתחום הארגוני, החלטנו להביא את הידע והניסיון שלנו לידי ביטוי באמצעות חנות וירטואלית המלווה בייעוץ אישי למתחיל ולמקצוען". 

לדברי שמוליק, לצד מחשבי לפטופ ומחשבים נייחים חזקים במיוחד לגיימרים, ניתן למצוא בחנות גם מסכים, ציוד לשידורים חיים, מערכות הקלטה, מיקרופונים, אוזניות, תאורה, מצלמות, כרטיסי לכידה, פתרונות כבילה, קונסולות, רקעים, חצובות, פתרונות VR ועוד: "סטרימינג סטור תוכננה על מנת להגשים כל חלום בתחומים החדשים אשר כובשים את העולם". 

גיל זה רק מספר

"קיימת בהחלט מחשבה שעולם הגיימינג או הסטרימינג והרשתות החברתיות שייך רק לצעירים. אז זהו, שלא. פונים אלינו לקוחות בני 14 ו 50+ ברמות שונות והבידול שלנו מורכב מהשילוב של המומחיות בתחום והשירות שאנחנו נותנים לכל אחת ואחד שפונה אלינו. 

"בדיוק כמו בתחומים אחרים, גם במטרה להיות יוטיובר או "טיקטוקר" מוביל ונחשב, מתקבעת ההבנה של איכות הציוד. אנחנו רוצים לאפשר לכל אחת ואחד לעשות את הרכישה הנכונה והמתאימה לאותו שלב בו הם נמצאים עם פוטנציאל צמיחה עתידי. המשמעות היא שנשמח להתאים את הפתרון לצרכים ולסייע לקהל הלקוחות שלנו להשיג את הציוד ברמה הגבוהה ביותר עם קלות התפעול הרבה ביותר ובמקסימום 'תמורה לכסף'. 

 
רוצים עוד רעיונות לכלים מעולים ? בקרו בחנות

כל מסע מתחיל בצעד קטן

"אני חושב שיש חשיבות רבה להצטיידות הדרגתית בהתאם לשלב שבו נמצא הלקוח, גם אם אין לו מגבלת תקציב. אם פונה אליי לקוח שרק מתחיל את דרכו ואני אציע לו מצלמה איכותית שגם נראית מעולה אבל ההגדרות וההתעסקות איתה מסובכות עבור השלב בו הוא נמצא, יש סיכוי שאני מכשיל אותו. לכן אשתף אותו במשמעויות על מנת שיוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו בלי ממדי לחץ חברתי מיותרים וכו'. מוצר או פתרון שיתאים לשלב יאפשר לו להתפתח בצורה נכונה בדיוק כמו שגולש גלים לא יעלה על הגלשן הכי מהיר בתחילת דרכו כי הוא לא יצליח לעמוד. לקוחות מעריכים את זה. 

"אנחנו חיים בעידן שבו מצלמות הטלפון החכם נותנות יופי של מענה לחלק מהצרכים ולכן לקוח שאינו זקוק למצלמה בעלת תכונות מיוחדות, יכול לעשות שימוש במצלמת הסמארטפון בשלב הראשוני ולחזק את עמדת העבודה שלו בצרכים אחרים. Streaming store לא הוקמה 'לעשות סיבוב'. אנחנו רוצים שהחנות תצמח יחד עם פעילות ה B2B השוטפת של IVS ומאמינים שמהשילוב הייחודי הזה נוכל להביא מקסימום ערך לכל לקוח". 

 
ציוד מקצועי ולא פחות חשוב - ליווי אישי

תדע כל אם עבריה שטיקטוקר ויוטיובר זה הרופא והעורך דין החדש

פערי הדורות בשנת 2021 קשים לתפישה. לצד דורות שמכירים כדורסל, כדורגל, שחיה, שירה ונגינה בתור מקצועות שבהם קיימים טאלנטים, מעריצים וכסף, גדלים דורות שיעסקו בגיימינג, סטרימינג וטיקטוק כמקצועות לחיים. שמוליק מנסה לעזור לאוכלוסיית קבוצות הסיכון להבין מעט יותר את צרכי הלקוחות להם נותנת Streaming store מענה: "גיימר חייב לקבל את היחס של מקצוענים בדיוק כמו אותו ספורטאי שנכנס לחנות מקצועית ומבקש את נעלי הכדורגל והמגינים הטובים ביותר. זה הספורט החדש בעולם החדש ועלינו לאפיין צרכים של הקהלים החדשים הללו בדיוק רב. זה טוב גם לאותו הורה שרוצה להבין על מה הילד שלו מדבר כיוון שלעיתים כל האירוע עלול להיראות לו לא רציני ואפילו על גבול הקשקוש, למרות שבמציאות ברור כמובן, שכדאי להכניס את הילדים לעולמות הללו בצורה שקולה ומאוזנת. 

"על מנת לאפשר את המענה הרחב ביותר, השירות שלנו כולל מענה טלפוני, ווטסאפ, פניה בפייסבוק וכמובן מענה אישי באתר החברה בפארק אפק בראש העין ובהתאם להנחיות משרד הבריאות". 

 
לוכדים וידאו ?
מי צריך מחשב ? לחצו על התמונה
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG