פתרונות למערכות שליטה בחדרים קיימים שנים, גם מערכות collaboration כאלו ואחרות לסוגים שונים של חדרים יש לא מעט ואפילו בפתרונות לניהול לו"ז ותזמון חדרים כבר נתקלנו, אך מה לגבי פתרון אחד שישלב את כל אלו יחד ויאפשר את היעילות הנדרש בארגון ללא כל קושי? Crestron עם Microsoft Teams מהווה פתרון מנצח לכל דרישה.

Spectrum Brands היא חברת קמעונאות מבוססת ומובילה בארה"ב עם דרישות לאספקות מסביב לשעון. כשאתגרי העבודה השוטפת הועצמו על ידי אתגרי מגפת הקורונה בשנה האחרונה, הגיעה הדרישה לשדרג את מרחבי העבודה במטרה להשיג יעילות רבה יותר ונוחיות תפעולית גבוהה. הפתרון הנבחר הגיע ממשפחת מוצרי ה FLEX של Crestron, אשר מספק לעובדי החברה עבודה שוטפת, יעילה ונוחה מכל מכשיר ומכל מקום; מהלפטופ בבית או ממסך המגע בחדר הישיבות.

בנוסף, הנהלת Spectrum Brands דרשה חווית משתמש אחידה עבור הצוותים.

היכולות המתקדמות של Microsoft Teams בשילוב עם פתרונות ממשפחת ה FLEX סיפקו מידע חיוני להתמודדות עם האתגרים החדשים שהציבה המגפה לצוותי ה HR ולצוותי ה IT. הפתרון מאפשר שליטה מלאה בחדרים מאפליקציית Teams מבית Microsoft, לצרכי ניהול הועידה אך גם מאותו מסך- שליטה על התאורה, טמפרטורת החדר ועוד, וכל זאת בלחיצת כפתור. 

כל אלו, בשילוב עם פתרונות הענן והניהול מרחוק, ה XiO cloud מבית Crestron, מאפשרים ל-Spectrum Brands לא רק לנהל את החדרים בצורה יעילה, אלא גם לנטר ולתקן תקלות מרחוק ללא צורך להגיע לאתר. צפו בוידאו וראו את הפתרונות והמוצרים המיושמים במשרדים עם דגש על אסתטיקה וחווית משתמש איכותית.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG