בשיחה עם אריאל מרכוס, הוצגו המרחיק בעל חיבור USB-C וגם מצלמה חדשה, שניהם מרחיבים את המענה של MSOLUTIONS לחדרי הישיבות במציאות החדשה

מרכוס הציג את המרחיק אשר נועד לספק מענה למקרים בהם יש צורך להרחיק מצלמה בעלת חיבור USB-C תוך שמירה על איכות הוידאו. מצלמות המגיעות עם חיבור USB3 או חיבור USB-C, מסופקות לרוב עם כבל קצר, זאת מכיוון שישנה מגבלת מרחק לכבל הפיסי. מעבר למרחק מסוים אות הוידאו עלול שלא לעבור או לקרטע. 

סוגיה זו ניתנת לפתרון בשני אופנים: מיקום המחשב המתחבר למצלמה בתוך הטווח הבטוח או שימוש במרחיק אשר יאפשר לנו גמישות רבה יותר.

המרחיק מבית MSOUTIONS שומר על אות המצלמה כאשר בין יחידת המשדר הממוקמת בצד המצלמה לבין יחידת המקלט הממוקמת בצד המחשב עובר כבל רשת פשוט , כך שכל שנותר הוא להשחיל כבל רשת סטנדרטי ולחבר בין שתי היחידות ו…זהו. אנחנו יכולים להיות בטוחים שאות הוידאו יעבור באופן מושלם עד למרחק של 100 מטר.

לצורך ההדגמה חיבר מרכוס בין יחידת soundbar All In One הכולל מיקרופונים, רמקול ומצלמה בעלת חיבור  USB-C  לבין המחשב שלו, באמצעות מרחיק מדגם MS6U41 מתוצרתMSOLUTIONS  וניתן לראות כי הוידאו בזמן השיחה היה יציב וללא נפילות. את המצלמה החדשה מבית MSOLUTIONS חיבר מרכוס למחשב, והשיחה התנהלה ביציבות וללא דופי!כל זאת עם המרחיק בטווח.

מרכוס סיפר כי על המצלמה החדשה נעשו התאמות תוכנה וחומרה על מנת לאפשר שמירה של איכות התמונה כאשר המרחיק בטווח. המצלמה עצמה מגיעה עם מספר ממשקים לחיבור, החל מ-HDMI , 3 USB ואף חיבור לשליטה ב-IP ובממשק RS232  סטנדרטי, והיא אחת מתוך שדרה שלמה של פתרונות אותה מייצרת ומשווקת  MSOLUTIONS. הסדרה כוללת פתרונות לחדרי האדל, חדרים בסדר גודל בינוני-גדול וחדרים גדולים, כדוגמת המצלמה שהוצגה בשיחה. MSOLUTIONS שמה לעצמה מטרה לספק פתרונות מקצה לקצה בתחום חדרי הישיבות, סיפר מרכוס, ולשם כך ניתן יהיה למצוא בסל מוצרי החברה מיקרופונים, רמקולים, יחידות משולבות all in one וכלה במצלמות גדולות עם AUTO TRACKING ו 4K.

מרכוס הרחיב על יכולות חלק מהמוצרים, עליהם ניתן לשמוע בווידאו והזמין את הצופים לקבלת ידע והדגמות חיות מנציגי החברה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG