משפחת מתגי AVoIP עם מגוון רחב של אפשרויות חיבור – M4300 (תמונה: Netgear)

 

נטגיר (Netgear) תתרכז בביתן שלה ב-InfoComm 2019 בהצגת משפחת המתגים החדשה יחסית- ה M4300. מדובר במשפחה של מתגים המיועדת לשימוש בידי אינטגרטורים שצריכים לבנות מערכות AV תוך שימוש בכתובות רשת, ומציעים תכונות מוגדרות מראש כמו תמיכה ב-IGMP וכן תמיכה בקצבים שונים מ-10/40G ועד 1G וזאת כשכל חיבור יכול לשמש עבור כל סוג של מדיה.

לפי החברה משפחת מתגי M4300 היא הראשונה שפותחה לצורך שימושי AVoIP אמיתיים עם הבנה שהלקוחות מחפשים פתרונות מוכנים לעבודה 'ישירות מהקופסה', לשילוב חלק בתוך מערכות AV קיימות. כמו כן מציעים המתגים של נטגיר תמיכה בהעברת נתוני וידאו באבחנה של 4K בקצב רענון של 60 הרץ באמצעות חומרת אתרנט' סטנדרטית ועם תמיכה ב-HDR.

המתגים השונים המרכיבים את המשפחה מציעים מגוון רחב של פתרונות עבור רמות שונות של שימושים, עם 16 ועד 96 חיבורים, והם יכולים לעבוד עם כבלי נחושת וסיבים אופטיים באותה איכות, כשהכל מוגש לפי החברה במארזים קטנים יחסית ונוחים מאוד להתקנה.

"המסר שלנו חזק וברור. Netgear M4300 הם מתגים שקל להתקין, שמתאימים לצמיחה של החברה ומביאים את הביצועים הגבוהים שהלקוחות שלכם צריכים כדי להציע מצגות ויזואליות מדהימות", מסרה החברה.

כזכור תערוכת InfoComm 2019 תערך בין ה-8 ל-14 ביוני באורלנדו, ובמסגרת התערוכה תספק נטגיר הדגמות חיות של המתגים בביתן שלה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG