הדור השני של TeamConnect, פתרון עיצוב האלומה של סנהייזר (תמונה: Sennheiser)

 

סנהייזר (Senhheiser), ערב כנס Enterprise Connect 2019, הכריזה כי תציג את הדור השני של פתרון האודיו בטכנולוגיית עיצוב אלומה המסתגל שלה, TeamConnect Ceiling 2, אותו היא תשיק בפועל במהלך אפריל הקרוב.

כמו קודמו מדובר במערך מיקרופונים לתלייה על התקרה בחדרי ישיבות, הרצאות והיוועדות המאפשר לדוברים להתנהל במהלך הדיבור ללא צורך בשימוש במיקרופונים, עם איכות קליטה זהה מכל פינה בחדר, ועם מערכת שיודעת להתמקד בדובר בכל רגע נתון. מערכת TeamConnect Ceiling 2 יחידה מספיקה לפי סנהייזר כדי לכסות חדרי ישיבות בינוניים עד גדולים, כשעבור חדרים ואולמות גדולים יותר ניתן לשרשר כמה מערכות זו לזו, בעיקר בזכות החיבור הנקי שלהן באמצעות כבל אתרנט בלבד.

המערכת החדשה מיועדת לשימוש עם מערכות חדרי היוועדות אנלוגיות קיימות או להשתלב בתוך מערכות דיגיטליות במלואן, והיא ניתנת לשליטה ובקרה באמצעות הרשת. המערכת, שכאמור תומכת ב-PoE, תומכת במגוון מערכות ניהול כולל Control Cokpit שלה עצמה, Domain Manager של דנטה (Dante) וכן במערכות הבקרה של קרסטרון (Crestron). ניתן אף לשלב אותה במערכות מדיה ובקרות מצלמה באמצעות שימוש ב-API אותו מספקת החברה.

"מעבר לכך שהדור השני של מערכת המיקרופונים לתקרה מספק מגוון רחב של אפשרויות קישוריות, הוא גם מיוצר בתהליך ייצור חדש לגמרי. פתחנו זאת כדי לאפשר לנו למכור את TeamConnect Ceiling 2 במחיר נמוך יותר מאשר קודמו, ובאותו זמן להעשיר את הדור הבא עם כמה שיותר תכונות", אמר ינס וורנר, מנהל פורטפוליו התקשורת העסקית בסנהייזר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG