בתערוכת ISE 2019 שהסתיימה לאחרונה, חשפה חברת קרמר אלקטרוניקה גישה חדשנית לפתרונות AV המבוססת על פלטפורמת חומרה המאפשרת ריבוי פונקציונליות AV ע"ג מכשיר בודד

קרדיט סרטון - rAVe publication

Kramer Platforms מהווה גישה חדשנית לפתרונות AV בכך שהיא מאפשרת חיסכון ברכיבי חומרת AV אשר מוחלפים ברכיבי תוכנה שונים על מכשיר בודד ומאפשרים ריבוי פונקציונליות. מעבר לחסכון ברכיבי חומרה הפתרון מאפשר התקנה קלה יותר ובהמשך גם שדרוג הפתרון והוספת פונקציונליות אשר מבוצעים מרחוק בשדרוג תוכנה בלבד.

 

בתערוכה הוצג VIA Connect Plus כסנונית ראשונה לגישה המהפכנית הזו ובין התכונות הבסיסיות ש ה-Plus מוסיף ניתן למנות כניסת HDMI לחיבור חוטי של מחשב או מכשיר מדיה חיצוני. המכשיר החוטי יכול כמובן להיות מוצג על המסך הגדול במקביל לשלושה מכשירים אלחוטיים. כמו שאר מוצרי משפחת VIA המערכת תומכת במגוון מכשירים ומערכות הפעלה דוגמת iOS, Mac OS, Android, Windows.

בנוסף לתצוגה אלחוטית הפונקציונליות של Kramer Platform על בסיס מוצר ה VIA Connect Plus מאפשרת יכולת הזרמה (קידוד ופיענוח) של וידאו H.264 באיכות 1080p 60, חיבור אלחוטי של עד 254 מכשירים שיציגו את המצגת דרך הרשת הפנימית, צ'ט פנימי בתוך הרשת, אינטגרציה עם שירותי שיחות וידאו כמו Zoom, ו Bluejeanse ואפשרות לעשות Annotations על התוכן המוצג מהמסכים השונים. בנוסף המערכת מאפשרת הפעלה של Control Processor ובכך לפשט התקנות בחללים בהם מותקן Kramer Control. בהמשך תתאפשר פונקציונליות נוספת  שתתווסף ליכולות הקיימות.

הפתרון מגיע עם אחריות לשלוש שנים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG